Ovo je samo za mene https://blog.dnevnik.hr/donatela-astrid

četvrtak, 04.06.2009.

GODINE

Nikada nisam niti sanjala da se s godinama mijenjaš
Uvijek sam bila ja takva kakva jesam
Zdrava, bez ikakvih problema
Polako ulazim u tridesete i vidim da se stvari mijenjaju.

Dok sam bila mlađa stariji su mi govorili „i ti ćeš roditi“, „porođaj boli“, „oporavak je bolan“, „nema sretnije od tebe kada vidiš svoju bebu“.
Mislila sam da su to gluposti, ja roditi?; i da rodim, ma kaj bi to mene boljelo; oporavak? Ma kaj je to za mene; dijete kao dijete.

I naravno, hvala Bogu rodila sam dva puta, boljelo je; oporavak grozan, ali brz; i stvarno istina nikada nisam bila sretnija nego onda kada sam vidjela svoju bebu.

Malo, malo čujem nekoga je zgrabilo slijepo crijevo. Slušala sam o tim problemima i govorili mi ne daj Bože da ti se to desi.
Mislila sam, ma kaj bi meni pa to ako zgrabi neće mene, to ide na djecu do 14 godina.

No vrag ne spava. Ja jedne nedjelje završila u bolnici na operaciji slijepog crijeva, to je bilo prije dvije godine.

U zadnje vrijeme čitam novine.
Mladi od 28-30 godina imaju srčane probleme.
Mladi boluju od visokog tlaka.
Prije dva dana mi dođe suprug i kaže „ znaš onaj mali kaj surađujemo? Zgrabilo ga srce i srušio se dok je prolazio parkom“.
Strašno, ovo vrijeme će nas ubiti.

Ovih dana se ne osjećam baš vedro, nekako mi je sve loše.
Otišla sam kod doktora tek toliko da vidim kaj to može biti.
Izmjerio mi je tlak i….


Rekla sam sama sebi
E MOJA MLADA CURKO, GODINE, GODINE.


Sve Vas volim i čuvajte se.

04.06.2009. u 15:01 • 15 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (4)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Divan je ovaj život ako ga gledaš na taj način

Linkovi

bobata
Julijana7
Euro smijeh
seoska idila
Natasa1980kc
Svijet jednog uma
Mladen
Gustirna
Smotani
one love one life
fra gavun
marchelina
lady
Terra Desolata
family
Zlatna djeva
snaga života
...sara...
MoonRiver
KALIOPA
Mysteries
Olena
MEMOARI srca
Kenguur
vjeraufanjeiljubav
Tajanin svijet
sharron
kapisrece
praštanje
Ni da mora nestane
blondinka
----mija----
Nina1989

"Tko zna, a ne zna da zna - spava, probudite ga;
Tko zna i zna da zna - mudar je, slijedite ga;
Tko ne zna i zna da ne zna - djete je, poučite ga;
Tko ne zna i ne zna da ne zna - opasan je, čuvajte ga se!"


mail:
donattella.astrid@gmail.com

-NEŠTO LIJEPO OD VAS ZA NAS-


OD: smotani
ZA: moju mlađu kćer


"i neka to blago zauvijek svijetli
neka joj puti budu cvjetni....
neka joj život radost pruži
neka nema mjesta tuzi
a tebi, sa najdražima svojim
želim da mnoge radosne godine brojiš!"