ovo je potpis

28.04.2012., subota

Pariz bez zavjesa

Oduvijek sam voljela, ma u kojem gradu bila, gledati u zgrade kao da sam turist. Najviše sam to voljela raditi u rodnom gradu, a navika se kasnije preselila na sve moje adrese. I zbilja je fascinantno kako uvijek otkriješ nekakav balkon, detalj na fasadi, cijeli jedan kat, krov ili bilo što što nisi prije nikad primjećivao. A prošao si pored toga barem stotinu puta.

Isto tako sam oduvijek voljela gledati u rasvijetljene prozore navečer i zamišljati unutrašnjost svakog prostora. Nekako umišljam da to svi volimo :)

A ako su dani lijepi (što zadnjih tjedan dana u Parizu - nisu), ako guraš kolica ispred sebe, ako si bar sat vremena dnevno vani, onda opažaš i prozore danju. Pa shvatiš da umjesto zastora dekoracija na prozoru može poslužiti ne samo da sakrije pogled unutra, nego i da istakne stav prema van.

A može se svašta vidjeti:

P3240039 (Large)

P3240009 (Large)


DSCN3255 (Large)

P3240042 (Large)

I kako onda da ne zamišljaš kakva je unutrašnjost stana, kad ovakvi prozori otkrivaju skoro sve, a sakrivaju dovoljno da ti mašta proradi. Nešto kao trbušna plesačica.

A kad vidiš ovako nešto:

DSCN3254 (Large)

DSCN3322 (Large)

DSCN3256 (Large)

Onda se samo zaustaviš na ljepoti zelenila i zavjese ti zbilja ne padaju na pamet. :)


- 23:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


dodaj rss

Komentari On/Off

dan po dan

donazuli@gmail.com

donazuli@gmail.com


page counter