ovo je potpis

28.01.2009., srijeda

Blancs de poulet aux poires - piletina u umaku od krušaka

Naš prvi francuski ručak smijeh

Neki dan sam kupila mini francusku kuharicu. Svrha joj je, naravno, upoznavanje francuske kuhinje, ali i učenje jezika. Kako ta kuharica ima i creme brulee, za mene ima sve (creme brulee je desert, nešto najbolje što sam ovdje probala).
I tako prelistavajući, odlučim se danas napraviti piletinu u umaku od krušaka.

Treba vam (za 4 osobe):

4 fileta piletine, svaki oko 120 gr
2 kruške
2 jušne žlice meda
1 jušna žlica vinskog octa
2 jušne žlice ulja
sol i papar

Postupak:

Ogulite kruške i nasjeckajte na trakice (i nemojte pojesti pola dok režete, kao nekimouthwash)
U jednoj posudi dobro pomiješajte med i ocat.

Zagrijte ulje na tavi i stavite piletinu unutra. Neka se prži 3 min. Okrenite ju, posolite, popaprite na pola vremena pečenja.

Nakon 3 min, stavite preko piletine umak od octa i meda, a zatim stavite narezane kruške. I neka se peče 20 min.

Et voila.

Dobar tek. njami

Za sve vas koji ne volite ocat (kao Boris, npr), ne bojte se - on ispari. Mislim da je njegova svrha u svemu tome da razblaži med i da se to lakše miješa.
Za moj ukus je bilo malo preslatko, ali ja nisam ljubotelj slatkoće, a Borisu je bilo super. Ipak mislim da ću sljedeći put staviti malo manje meda. thumbup

Iskreno, bojala sam se malo dok sam radila ručak jer sam bila uvjerena da sam nešto loše prevela. zubo
Ali, eto, to je to, ispalo je super.
- 19:18 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


dodaj rss

Komentari On/Off

dan po dan

donazuli@gmail.com

donazuli@gmail.com


page counter