ovo je potpis

09.01.2009., petak

sve je spremno

pođem jesti, ne mogu
pila bih nešto, ne mogu
možda uzmem medovaču :)

uzbuđena sam jako.

Svaki put kad idem na neko putovanje, ne mogu ni spavati. Ovaj put sumnjam da ću spavati ikako. Naime, na aerodromu trebamo biti u 5:15 ujutro, a onda split pa onda rijeka preko pule..... ma neeee, odoh ja predaleko. Pula-Zadar, presjedamo u Zagrebu i dolazimo u Pariz.

Sve je spremno. Strpala sam u kofer želje i ambicije :), uz sve ostale stvari. Čovjek bi rekao, prava Provincijalka.

Jedna od zanimljivosti koja me prati ovih dana je da sam potrošila sve zalihe.
Omekšivača - nema više.
Praška za rublje - taman toliko da, kad se vratimo, operem rublje.
Kava - upravo točim zadnju šalicu.
Hrana, mlijeko - isto tako.

Ono, rok trajanja do 9.1. zubo
Naravno, ostalo sam proslijedila.
Cvijeće sam dala mojoj Ivi, 'zelenoj ruci' mojoj, i sad znam da će cvijeće uživati kod nje. cerek

Kozmetika i neraspakirana hrana su također našle svoje utočište. ;)

E, da.
Kofer treba imati 20 kg, a moj ima 20,6 kg mouthwash Ovdje dolazi smjalić koji je ponosan, jer sam mislila da neće biti ispod 50 kila.

I da, još nešto.

Hvala makedo na prijedlogu za design kojeg je napravila http://rubydesign.blog.hr/ .

Za sad toliko, mašem vam i grlim vas. Čujemo se čim se ukopčam na internet (što može biti za 5-7-10...) dana.

wave
- 20:18 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


dodaj rss

Komentari On/Off

dan po dan

donazuli@gmail.com

donazuli@gmail.com


page counter