ili MUP ili SUP.......svejedno je

petak , 27.07.2018.




četvrtak, poslijepodne oko 18 sati.........kvartovski kafić
sjedim sama u hladovini, a nešto crno na tlu malo dalje od meni uz prolaz do stepenica ( pješačka je to zona, pa su skaline malo'vamo malo tamo normalne )
dvojica mladića dignu to nešto crno( muški platneni novčanik ) i odlože na zidić
Pozovem mladog konobara da digne to crno i donese i da skupa pogledamo.
i tako : novčanik s desetak kartica različite uporabe, osobna karta i na malom papiru tiskan "tajni pin ".. Novaca ni lipe, a kamo li 1 kuna . Zovem policiju uz konobara pored sebe :
- dobar dan je li policija ?
- je...
- našla sam novčanik s dokumentima i bez novaca .
- nije to za nas ( 192 ) prespojit ću vas na II pol.postaju
- hvala---...
- dobar dan, je li II policijska s Merojaka ?
- je.......šta triba ?
- našla sam novčanik............( i td.....)
- čekajte dok dodje naša ophodnja
- dokle...bit ću ovdje još petnaestak minuta na kavi sam......
- a ne možemo mi skakat kako vi mislite
- ne mislim ništa loše, nego momak ima osobnu s adresom,dvije Diners , jednu
American i karticu s pin za plaću dizat.........Molim vas, dat ću vam ime i adresu
obitelji u Solinu pa ih službeno nazovite
- čekajte vi ophodnju....
- a dobro......

Nazovem informacije , dobijem broj stana od mladića, njegovu majku i sve o novčaniku kažem......Žena zbunjena odgovori, da se sin tuširao i istrčao na utakmicu Hajduka ali da radi kao konobar ( i reče ime drugog kvartovskog kafića ) pa da ako mi nije teško odnesem sve tamo.......Dogovoreno....ali mislim se, nije dobro zbog svih tih kartica koje se mogu u trenu koristiti tek tako odložit tudji novčanik pa zamolim u susjednoj fotokopirnici A4, spakiram , zalijepim selotejpom da se ne zna što je i odnesem ......

Htjetoh reći : imao je sreću da novčanik nije došao u ruke nekoga, tko bi iskoristio kartice za kupovanje, a da sam ostala zbunjena indolencijom policije ---jesam tim više što sam jutros provjerila - uopće ophodnja nije došla ni prišla a niti se potrudili da obavijeste obitelj o nadjenom novčaniku.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.