BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 04.09.2006.

wakeboard i narodnjaci

možda je malo bezobrazno (ili jadno, u najmanju ruku) da ostavim onak glup post da stoji onak dugo i da bude možda zadnji... zato sam skužio da je zbilja red napisat nekaj kaj se događa u životu diplomiranog/nezaposlenog/zaigranog/pospanog hrvata koji kaj se tiče vojske "broji još sitno" (tak se to kaže u onom pravom vojničkom slengu... chad, jebotepas!)... post je podijeljen u dva dijela, pa si izaberite onaj koji vas zanima... kad ćete pročitat slijedeći post, zbilja ne znam... šteta, a bilo nam je fora...

LJETO:
ne znam jesam ikad u životu bio ovak puno na moru ko ovog ljeta, i ta činjenica pokazuje da nam u državi vlada blagostanje i da bi bilo najbolje da odmah svi damo neke pare da naprave spomenik svim našim političarima i obavezno nevenu ciganoviću...

Krešo "the irish man" i ja smo sjeli u auto (jebena pila :) i obišli sve di nam se nekaj nudilo... Lastovo je oaza jednostavne zajebancije, odmora, dobrog vremena i uživanja do koje se treba vozit 5 sati s trajektom... Hvar je precijenjeno mjesto s naglaskom na birtije (koje imamo i doma) i moj prvi dojam kad smo tam došli bio je ključan: pol 7 ujutro a svi se na raznorazne načine pokušavaju "spustit" jer su se te noći porazbijali sa svime mogućim; najružniji i najiritantniji talijani koje sam susreo u životu otpraćuju tri cure sa svoje jahte i za rastanak ih tapšaju po guzama i smijulje se. cure, nemojte se onda čudit kad imate takvu reputaciju kakvu imate! Bol na Braču ima zgodnije cure nego Hvar (iako i dalje tvrdoglavo tvrdim da su u Zagrebu najzgodnije), bolje plaže i sunce od kojeg je lakše zgorit... Split je oaza za stare pedofilčiće koji ispod naočala škicaju srednjoškolke (i uopće mu ne zamjeram na tome)... Novalja je mjesto na koje se potrošilo tinte (ili tipkovnice) i o tome mi se ne da... tamo sam zbog obiteljskog izbora već nekih 16 miljona godina i neću niš pričat o nostalgičnim spikama. after-BIČ partyji su forica za vidjet i malo se pozajebavat, ali prava kvaliteta ljeta dolazi tek otkrivanjem wakeboarda i njegovih čari...

puno puta su mi ljudi govorili da im je zimovanje super zato kaj se cijele dane vozikaju, a na ljeto samo ljenčare... e pa, wakeboard je cjelodnevno druženje, cuganje, vožnja na tim dasketinama, spektakularni padovi, grčevi u nogama, smijeh nad nečijom neplaniranom kerefekom u zraku itd... zapališ se jako lako i još sam se dvaput vraćao na Krk na par dana da još malo osjetim vodu pod nogama... ovog vikenda ekipica se skupila na Krku na prvenstvu hrvatske i slovenije. naš favorit je platio danak preburnoj noći s petka na subotu jer su mu svi razvaljeni hodali po glavi dok je on probao zaspat... sori, Miho!! Paragon lives!! :))

NARODNJACI:
vraćam se doma i zatekne me vijest o narodnjačkom ukusu naših nogometnih reprezentativaca... to je meni uvijek bilo jadno jer sam poznat po tome da mogu otić apsolutno bilo gdje van, al na narodnjake zbilja ne mogu... nemam tolko love da rundu od dve cuge platim punkuracpreviše kuna i od tih stihova (koje nerijetko možeš provalit makar prvi put čuješ pjesmu) me boli glava... skužio sam da ne postoji čovjek koji će ti na pitanje "Kakvu muziku slušaš?" odgovorit "Narodnjake"... svi vele da mogu slušat sve i onda im u očima prepoznaš onaj stakleni sjaj koji ti govori da se već nabrijavaju na slijedeću subotu, razbijanje čaša, znojne pazuhe, bijele košuljice i picolovke... to mi nikad nije jasno. kaj se ljudi srame kaj to slušaju?! fakat ne kužim... al kaj sam htio reć? srna, olić i balaban obožavaju narodnjake, to svi znaju i ja im to ne zamjeram (iako bi mi bilo drago da nam ekipa sluša normalniju muziku koje se ne srami cijela država), al napravili su sranje zbog kojeg će dobit dosta zvižduka kad slijedeći put istrče pred domaću publiku... iako mi je potajno (makar sad više nije potajno kad sam to napiso) drago kaj su sranje napravili ljudi koji su bili u Fontani, a ne neko ko je otišo na koncert u, recimo, Kset, nadam se da će bit kažnjeni jer su prekršili pravila i da se neće dogodit još jedan narodnjačko-glazbeni raskol u našoj repki. dečki držte se, i nemojte radit sranja! imamo europsko prvenstvo na koje se moramo kvalificirat...

KRAJ:
i opet: kad ćete pročitat slijedeći post, zbilja ne znam... šteta, a bilo nam je fora...



- 17:17 - komenterejšn (25) - ko još printa?! - povijest



< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: