BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 24.07.2006.

armagedon nam se bliži

a kaj da velim?! slabo se čita, slabo se posjećuje, pa se onda i slabo piše... fax je gotov, približava se pravi život a mene čeka jedna turneja po našoj obali... neću onak spektakularno reć da je zadnja, jer nisam jedan od tih koji se baci sa zgrade zbog promjena u životu, ali recimo jedna od bezbrižnijih...

prije nego se otisnem prema sunčanju, moram podijelit jednu nedoumicu s vama:
Pred nekih mjesec dana pred mojim ulaznim vratima dočekao nas je jedan predmet. budući da je moj tata jedini profesionalni uradi sam majstor na svijetu (uz njegov pravi i stalni posao), susjedi nerijetko neke stvari ostavljaju kod nas, jer su svjesni da će on od toga izvuć najbolje... tata se često zatvori u svoju malu radionu od kud se čuje bušenje, piljenje, cviljenje i jauci, i od tamo svako malo u stan dođe nekakva nova naprava, novi ormar, nova stalaža, popravljeni televizor, novi krevet, nabrijana svemirska letjelica, stol napravljen od starih ausgeboldera il tak nekaj... ovog ljeta prvo je netko pred naša vrata stavio nekakav super kul nabrijani nastavak za auspuh od nekakvog fensi auta, ali budući da ni ja ni tata nismo ljubitelji takvih egzibicija, pričekali smo da se pred vratima stvori NEŠTO.

jednog jutra pred vratima se je pojavila naprava za koju je moj tata smislio milijon teorija kaj bi moglo bit, ali na njegovu žalost moram priznat da još nije uspio odgonetnut stvarnu namjenu te pizdarije. dakle, ljudi moji, koji je ovo kurac?!?!



smišljane su teorije zavjere da je to predmet koji će promijeniti svijet, da je to nekakvo novo božanstvo koje će spriječiti sve ratove, sve seksualne nepravilnosti (baš sam odvratna neliberalna svinja, jelda?!), sve energetske probleme, spriječit će ekološku katastrofu.... ali, ako se to što prije ne sazna, kaos će prevladati svijetom i sve djevice ovog svijeta će nestati, leptiri više neće letjeti, anja alavanja više neće voditi emisije, goc će prestat jest, domi će zamrzit nogomet, cure će izgubit seksuali nagon (penellope, pazi se!), postojat će samo cyber sex (cyber šta?!) psi više neće ganjat mačke, na televiziji će bit samo reklame.... drugim riječima: sve će otić u kurac!

ljudi, pazite se, sudbina nas stiže!!!! vidimo se kad malo pocrnim....



- 20:04 - komenterejšn (19) - ko još printa?! - povijest



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: