BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



utorak, 11.07.2006.

gotovo je, gotovo...

zbog naslova jedni od vas su se ponadali i pomislili "a napokon da se i on oprašta od pisanja na blogu", a drugi su pomislili "ajd, da je i on napokon diplomirao"... eeeeeeee! wrong!!! (uz onaj iritantni zvuk s kvizova kad neko brutalno fula).
prvima poručujem da mi se ne da spektakularno opraštat jer sam ja samozatajna ličnost (?!?!?!?) koja želi past u zaborav, a ne radit dramu :) a drugima moram reć da se strpe još par dana

o čemu se radi? mjesec dana torture sa zelenim travnjakom, lijepim tribinama, "glupim debilima koji trče za loptom", nacionalnom zaluđenosšću... došao je kraj. SP je gotovo i tek sad ljudi koji su ga gledali mogu primijetit da će sad past u laganu depresijicu, a ovi kaj mrze nogomet moraju primijetit da i nije bilo tak strašno - nit smo cure zapostavljali onak kak smo najavljivali, nit smo zapustili druge dijelove života zbog utakmica (pa jebemu, zadnja je završavala oko 11 i onda se išlo dalje... al za malo)...

svjetsko je bilo onak srednje, nije baš bilo neke ljepote, al bar su pobijedili oni za koje sam navijao. talijansku repku oduvijek volim (sad sam prvo napisao "talijane oduvijek volim", al već vidim da bi neki to krivo protumačili)... naši su opet pokazali da smo mi ful čudan narod i da se oko svega možemo posvađat... jedan (cico) ne želi priznat greške, drugi (mi) tvrde da bi mu oprostili samo da neke stvari prizna, i tu se više ne zna kaj je istina. znam samo da će se opet sve ponovit i da ćemo po 100-ti put kretat iz početka... sretan sam ko malo dijete jer sam davno predvidio da (citiram sebe) "nema šanse da brazil ili argentina budu svjetskiu prvaci!!!", zato kaj je postalo totalno in reć da će prvak bit brazil, jer je to jako jednostavno za pretpostavit. pitaju ženske iz sabora i kućanice ko će bit prvak i ove ko iz aviona "pa čujte, ipak i ja pratim što se događa. nitko nema šanse protiv brazila!"

mi smo pokazali kolko smo jadni i zbog toga kaj smo odigrali dobro s "velikim nedostižnim" brazilom, a kasnije se pokazalo da su ih svi uspjeli zaštopat i da mi nismo ispali prepametni. mali pimpeki od japanaca su nam uzeli bod i to je ono čega ću se sramit do kraja života...

Zinedine Zidane je svojim blesavim činom u finalu samo uspio nekim zlobnicima dokazat jednu stvar: znate ono kak ekipa veli da su nogometaši glupi, plitki, debili, IQ im je -12.5, izalze samo s manekenkama i važne su im samo pare? e, onda mi objasnite zašto je ovaj potez Zidana opet uspio ispast jednako negativna stvar (fuj, koji divljak!) za nogometaše?!?!? da je čovjek glup i plitak vjerojatno uopće ne bi reagirao na provokaciju "Mater ti je muslimanska kurva!" ili "Jebem i tebe i te tvoje arapske teroriste!"... on je pokazao da ima stvari koje su važnije od nogometa i da je i on samo čovjek. nemrem ga opravdavat jer sam od njega očekivo da ga niš nemre izbacit iz takta... očito može i već vidim kak bi ja reagiro. ja bi frajeru prvo spsovo sve kaj postoji, vratio bi mu istom mjerom ('ko tebe kamenom ti njega kruhom' kod mene baš i ne pali. jebiga), a onda bi mu raščetvorio glavu i ne bih dobio samo crveni karton nego bi završio na doživotnoj robiji. PA EVO VAM SPEKTAKULARNOG ZAVRŠETKA KARIJERE! čovjek je jeben igrač i kad vidim da neko veli "Čovjek je ovime uništio sve što je postigao u svojo sportskoj karijeri!" taj čovjek se povodi samo za novinama i skandalima... ja skidam kapu Zidanu za sve kaj nas je naučio, za sve driblinge, sve golove i za ovaj zadnji udarac glavom! treba bit svjestan da su neke stvari veće od života, a kamoli nogometa... Zizou, uživaj i odjebi sve koji će te sad gnjavit... da ste mu vi mama sigurno ovaj potez ne bi protumačili divljački. razmisli malo!

ja sad ovim postom vidim da kronično nemam inspiracije kao nekad kad sam ono zamišljeno uspio sprovest u post na jeben način. ovo sve mi zvuči debilno, al svako ima svojih loših trenutaka. ispričavam vam se svima, al probajte razumjet... nekad zbilja ne ide... sori ljudi. znam: smrdim....



- 00:06 - komenterejšn (13) - ko još printa?! - povijest



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: