Monade oliti pizdarije iz malega mista

Sigura kuča

Drugi program jema smetnje. Iziđem vanka na teracu i protresem lozu da bolje vidin. Siden ka žena, uzmen čikaru makjata i primirin se. Ono divota, tice cvrkuču, cviće rasvitalo u se boje, Desna samo smočila majice pod špinu i rastrla na sušilo, Ljube s guštericon opizdila o pod, Antiša skočija na moju livu nogu i nateže li je nateže, u daljini pasi laju. A priko bande vidin počeja maeštralun. Izlazi ti Liva u dvor, nasrala iz golubarnika sve moguće smeće oko kuće, ide malo pomesti. Taman kad je stala pod ponistru od Gornje, doleti oraj na nju, kroza ponistru, ka slučajno doletija. Đavla slučajno, leti ravno u tintaru. Ova se ispravi gleda livo, desno, čudi se. Nastavi radit, kad jopeta doleti oraj, pogodi je čipo u guzičetinu. Ona se okrene i vidi koltrinu od Gornje kako se miče, podboči se, te pronto zabeštimja:
Govno dalmoško, ti češ mene gađat! Nemaš šta jesti, a gađaš se orasima! Govno, da bi govno jedno. Pizda ti materina, siđi doli ako si hrabra, raščupetat ču te!
Ova gori ni riči, zajebaje i čini kuco. Ova doli zapjenila, dere li se dere i probudi Joškota. Ulazi u kuču ženo božja! – on če i uvuče je unutra.
Antiša, đava te izija, ne drkeljaj na me! – ja ču nakon ča je ovi moj pizdun od pasa zaminija moju nogu s kakvom kujicom. Ne moren višje izdurat stalno skače na me. Sav se napalija. Govorin ti ja tako sa sobom kad evo ti Joke
Ča je Dome, gazdarice moja i pas drka na te? – on če.
A ko me ne bi? davno sam ja rekla - ja ču. Nego Joke jemaš li ti telefon od onih ba bi ca?
Ba ki ca?! A ča če ti ?
A jebate ča če mi? Ol nevidiš koje sustavno zlostavljanje podnosim? – ja ču.
A ča, Keko te iskoriščava? – on če, iskezija zube.
Be, ko more ovo tilo iskoristit? Taj se još ni rodija! - ja potapšem sise i gujcu.
Antiša me seksualno zlostavlja, ne moren nigdi s livom nogom. Čim okrenen leđa on skoči! Jebate, ke manijak i lud bi porebambija, a troke neče pamatan. Nu dodaj mi stanicu, okrenen ti ja ba ki ce.
Alo! Jesan li dobila broj od ba ki ca? - dreknem ja u slušalicu.
Izvolite, imate nekaj za prijaviti? ona če prifina.
Jeman sustavno zlostavljanje u kuču. Evo saki božji dan, moj Antiša skače na me. Nimoren to višje izdurat, taman se dignem, on skoči, sidem, on skoči, odem prileč, on skoči, oden sumprešavat, oden pišat, on skoči, a jebate ne moren višje, seksualno me zlostavalja. Jemate li vi mista u siguru kuču?
Pa draga gospođo, to i nije neki problem, on vas voli. Da li vas tuče?
A ke, ja njega tučen.- ja ču u čudu.
Eto vidite, da li vas mazi?
Uf, svu me izliže, poliže mi i noge i ruke.
Eto vidite, da li viče na vas, npr. kad skuhate ručak koji ne voli?
Taman posla, mora pojisti sve ča mu dam, mora polizat i teču u znak zahvale.
Eto vidite. A gdje spava?
A di če spavat?! – ja u čudu. Na dnu od nogu, oli pod krevetom.
A gospođo draga, pa vi njega zlostavljate- ona če malo ljutito. Pa i on ima potrebe.
Jebale ga potrebe, ča ne ide vanka koju kuju opaliti, vengo se mene dovatija. – ja ču iznervana.
Jesus marija, gospođo. Pa on treba sigurnu kuću. Mogu vam samo reči da je dobrodošao kod nas - reče i spusti mi slušalicu.

E moj Joke, ni ove ba bi ce bi nisu ča su bile
.
Pijemo ti mi kavicu, kad u niko doba proviri Keko sav znojan iz vrta i govori: Dome, jebala te kavica, oli ne vidiš koliko trave jemaš ovod?
Moš mislit, moja trava?! Nije ti moj Keko vrime od fale – ja ču potiho Joki.Tako bi on i na sudu reka. Dome sadila travu, ja kosija, sušili je, pa zajedno zapalili. Nisan ti ja pizda znaš – ja potiho, a ono me on pogleda sav izvitoperen od vručine, gospe moja, parija mi se ka najveći hašišar u misto. Malo trave, a več ga puklo.
Prosvitli mi se u ti tren i baš mi napamet pade ništo. Uzmen ti najnoviji La Nacionale, sa slikon Pukača i zalipin na kondukt. Oden se ka popišat, Antiša krene za menom, jezik isplazija. Sitin se i podmetnem umjetnu nogu od pokojne babe ispod slike, Antiši se digne čuna, krene jebavat. Ja mu brže bolje gurnen vrata isprid nosa. Zabiluca mu se nogica od pokojne babe prid očima, isplazi jezik, zajaši na babu, gurne je na sliku od Pukača i stane natizat. Puki se ceri, Antiša dere. Nit je smija ko u kondukt, nit je smija ko iz kondukta, nit je smija ko skinut sliku sa vrata. To su ti mediji. Čim bi ga pogleda diga bi mu se.
Čujen zvoni mi niko na vrata.
Gren (bižin) ča!
PS. Za gospu blaženu, odkad doktorica ide po kučam u vižite, s osiguranjem!?






25.04.2008. u 22:39 | 143 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Monade oliti pizdarije iz malega mista i kako se nositi s istima
users online

Free Web Counter

Free Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Balada o Šarku

U životu ča nas od morbina liči
Čovik živi pasji, pas čoviku slići
dile kost i pršut, nevoju i sriću
zajedno na pjaci, skupa u kafiću
ošervaju cure, gledaju furešte
dile smij i suze, pegule i fešte

Čovik je čovik, a pas je pas
Za sve to vridi ne i za nas
Piva se, laje u isti glas
Čuča nas vrime, prileti za čas

U životu ča nas crnin kruvom rani
nas dva nismo vengo ratni veterani
ča se s buron tuku, projdu uvik s
manje
i žive za jiće, piče i kompanje
isti su nan moti, isti crni friži
jednako nan vrime iza punta biži

Čovik je čovik, a pas je pas
Za sve to vridi - ne i za nas
Piva se, laje u isti glas
Čuča se vrime, prileti za čas

U životu sve je samo dokle dura za
vrat zgrabi ona crna ura
ja ću ne znan di ću, on u pasjen raju
anđele će pratit da mu čagod daju
neće tribat mlika, samo kost i voda
drugo ionako dobri Bog nan doda

Čovik je čovik, a pas je pas
Za sve to vridi - ne i za nas
Piva se, laje u isti glas
Čuča se vrime, prileti za čas

Dobri moj Šarko, moj čovik i pas
E moj Šarko

Jakša Fiamengo




Karta ljubavi

Učinija bi život
Da zamislin se digod
Za svoje monade
Al' jubavi se pridat
Nikad nisan ima snage

Jer boja se da boli
Nastaju u dvoje
Kad se usne spoje
Nisan srce sluša
Mada tila ih je duša.

A kad si došla ti
Sa karton jubavi
Mome jidru bonaca
Zadnju milju uzela

A kad si došla ti
Sa karton jubavi
Jidra mi potpila
Plima mojih godina

Mislija san prije
Da od potribe mi nije
Budit se u dvoje
I sva lita kad se zbroje
Da bez jubavi je bolje

Nudija mi život
Sriću na portadi
Ma san tija svoju gradit
Nisan ništa obadava
Po svom guštu navigava




Samo za nju

Večeras stihovi teku, kao kiša padaju,
večeras stihovi peku, kroz tamu donose nju...
u kratkom uzdahu snova opet ću je ljubiti,
sa prvim drhtajem zore opet je izgubiti...

Samo za nju, samo za nju,
za nju sebe bih dao, samo ona da je tu...
Samo za nju, samo za nju,
i pred gospoda stao, samo ona da je tu,
da je tu, da je tu...

Tamo gdje nebo dira usnulo more prstima,
gdje vječno glazba svira, po nju ću krenut' ja...

Samo za nju, samo za nju,
za nju sebe bih dao, samo ona da je tu...
samo za nju, samo za nju...

Samo za nju, samo za nju,
za nju sebe bih dao, samo ona da je tu...
samo za nju, samo za nju,
i pred gospoda stao, samo ona da je tu...

da je tu... da je tu...

da je tu...

Dean Dvornik

dominacro@gmail.com