DOMENICO

četvrtak, 24.09.2015.

KURBAN BAJRAM

evo me je priteka numenu

čuja san da jedni drugima čestitaju BAJRAM BARECULA ...

pa eto, iako ne poznajen sve muslimanske blagdane, čestitanja, običaje... ono .. hodočašće u Meku i sl. ... znan da je meni lipo kad mi čestitaju Uskrs, Božić.. pogotovo oni koji to ne slave.
To me sitilo i na prošlogodišnju čestitku jednog pravoslavca koji mi je čestita katolički blagdan.
Takve ljude iznimno poštivan i cijenin.
Jerbo za mene je čovik uvik bia onaj koji svoje čuva a istovremeno poštiva i cijeni druge.
E znan, bit će sad i onih koji će pljucat po meni.. vako-nako... ma ja znan da nisu svi muslimani teroristi .. ka ča ni svi Hrvati nisu ustaše. Jema i na jednoj i drugoj strani ekstremnih slučajeva... ma san ja samo čovik koji viruje u LJUBAV.
Onako kako bi želia da su drugi prema tebi.... budi i ti prema njima ... jednostavno, zar ne?

- 17:59 - Komentari (15) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

  • DOMENICO u HR


sat