DOMENICO

subota, 01.08.2015.

oči zajubjene

trep trep

evo, da mi @Ti-grica ne pa'ne sa visine..... aa lipo me zamolila.. ča moren ... mora san maknit ovu sa ponistre


Sve kasnije san doma
Znan umorna je ona
Da pita di san bija
S kin san ija
S kin san pija

Kriv san, Bog sve vidi
S neba grmi, pa se 'idi (jidi)
Ne mogu kontra sebe
Nju ne želin
Volin tebe

Dok se plete
Dok se svlači
I za lipu rič prosjači
Ne razumin tu dobrotu
Dok joj činin bol, sramotu
Sanjan oči žene
Tvoje oči zajubjene
Ja san grub, pa baš u mene
Te su oči zajubjene
Baš u mene

Kad pita ča si sanja
To boli i proganja
Sve odgovore ima
Pa procidin
Pojma niman

Kriv san, Bog sve vidi
S neba grmi, pa se 'idi (jidi)
Ne mogu kontra sebe
Nju ne želin
Volin tebe

a usput... kako je @Euro na GO

da ulipin i jedan vic

Nazvao Cigo sina u vojsci::
- "Čestitam sine, žena ti se porodila."
- "Što sam dobio, sina ili kćerku?"
- "Dobio si brata, budalo!"

- 22:35 - Komentari (43) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

  • DOMENICO u HR


sat