DOMENICO

subota, 23.02.2013.

PIPL MAST TRAST AS

evri badi nou.. da ja nisan čovik od big riči..

bat.. nau... aj mast.. aj hev.. samting reč.. ju andrstend mi.. jel tako... eee of kors..
stan paz vako... lisn' veri kerful.. bikoz.. ko zna kad ću jopet ovol'ko napisat... maj ingliš end maj kroejša dikod se zmixsaju .. end aj nou.. aj ... aj...
.. ma ja san.. onli 1 old sili men..

so .... if ju tink .. da ja pišen samting krivo... or.. mejbi ju ... not andrstend mi... eee undak lipo.. obratite se drugar'ci Ingrid... uff skjuz mi.. lejdi Marija Ingrid..
do tada.. maj pipl... JU MAST TRAST MI... end lisn dis song od Luka.. veri gud song

in đoj.. (or mejbi ipak.. in džoj)
hu kers.. kako se piše...







PIPL MAST TRAST AS...
MAST TRAST AS...
PIPL MAST TRAST AS...


- 21:29 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

  • DOMENICO u HR


sat