16.11.2009., ponedjeljak

VAŠI KOMENTARI i sl. :)


Ovo je samo Vaš kutak!! wave


maraja007
Ukratko, naišla sam na ovaj blog sasvim slučajno, učeći parazitologiju za ispit ovog tjedna. smijeh iako ga nisam sasvim proučila, zadovoljna sam i mogu reći da imaš sve pohvale s moje strane. Idem u Vet. školu... nažalost nije dobro opremljena i nije dobar temelj za ići dalje... no svejedno razmišljam o vet. fakultetu. I nadam se da ću konačno odlučiti još tu godinu te upisati Vet. fakultet u Zagrebu. Ako ikad poželiš javiti mi se ili me nešto pitati pošalji mi mail na aquarius_darling@yahoo.com bilo mi je drago,
Marija


O: Nadam se da ćeš dobro napisati tu parazitologiju, drž se i sretno! sretan
Isto kao i to da ćeš upisati ono što ćeš zbilja htjeti. Npr. ja sam upisala Animalne znanosti, pa si pogledaj malo to... možda upravo to bude tvoj drugi izbor wink
Hvala na podršci, mnogo mi znači.
Archy









| 15:59 | Komentari (0) | Print | x |

POST
HOME
CHAT
LINKS
CONTACT
ABOUT