utorak, 07.02.2006.

ranije nego šta sam očekivala...

da...evo me ranije nego šta sam mislila da ču doći...;):P
nema ništ novo...imam neku jebenu upalu mjehura...pijem neke konjske tablete (trujem se imaju 625mg...)
idam u školi...ponekad hvala bogu a ponekad jaooooooooooooooooooo
no...idemo dalje a ništ šta da vam kažem...uskoro je jednoj mojoj ok frendici ročkas pa ju pokušavamo nagovoriti da pozove jedne fora likove...al nekaj ujebava pa joj je bed...ma bila je s jednim a drugi ju je pital za hodanje mislim i mene je ma tipac je mrak (al kao frend...)
mislim bil je s nama na maturalcu tip mi nije lijep (jako mi je ružan) inače ne sudim po izgledu i nisam s dečkima radi izgleda ali ovog nepoznam pošteno tako da...no dosta o meni...recite mi kako ste vi...pa kao što vidite ja se trudim dolaziti što češće...i pokazujem vam koliko mi značite (ako vam to išta predstavlja) no sad je stvarno dosta o meni pišite mi o semi ;):P
no.....idem ja sam poz vas sve..
uvijek...vaša...zatočena u kuli (straha)... :(
da...još tugujem radi ljubavi...no...sad stvarno idem ;):P

22:40 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>