petak, 06.01.2006.

fucking bed

evo moje 3 najnovije pijesme..maloprije sam ih napisala...nadam se da če vam se svidjeti

plać

osijećam...
čujem...
al' ga nevidim...

osijećam plać...
jecaj moje duše...
koji se skriva duboko u meni

on se javlja,jeca i dere se...
ali ja ga neželim pustiti van...
van,da otkrije moje mračne strane...
van,da pokaže da ja ustvari nisam
sretna dijevojka kojom se doimam
na prvi pogled...!

siječanje...!

ja nisam ta...
ta sretna dijevojka...
ta umiljata lijepa i krhka dijevojka...

moje mračne strane su uistinu mračne...
nepokazujem ih..ali imam ih...
osiječam ih...i nemogu protiv njih...

to je trenutno samo siječanje...
i nadam se da če tako i ostati...
jako tužno siječanje..
kojega se neželim ni sijetiti...!

i evo zadnja meni najljepša...

adresa sreće

jedina trenutna želja mi je...
pronači tu ulicu...
tu skrivenu ulicu...
ulicu sreće i radosti...
stati pred njena vrata,
i pokucati...pokucati snažno,
pa zatim još snažnije!!!
i tako dugo dok neotvori vrata...
da se i ja napokon veselim...
da se radujem...
da i ja napokon plešem
pokucati na njena vrata,
da mogu kasnije
i ostalima reči za njenu adresu...
da je svi posijete...
da se napokon i mi divimo životu
i da napokom i mi upoznamo...
te dobre i lijepe strane života...
mi...mi mali ljudi kojima je
uistinu portebna ta adresa..
ta adresa sreće...!

evo to bi bilo to za danas...još jednom..nadam se da vam se sviđaju...
Image Hosted by ImageShack.us
i kao i obično slijedi slika...
ovo pišući ovaj post smislila sam još jednu pijesnu...pa...proćitajte...!

poslijednja kap

dođe mi da učinim da mi krv teće...
da teće i teće...
da se prolijeva i klizi niz moju ruku...
a ja sijedim mirno...
bezvoljmo i spremna na ono što nitko neželi
ali ja želim..spremna na smrt...
urezati tako jako tako bolno...
sama sebe kazniti za sve i svakoga
kome sam naudila...
naudila nenamjerno
ali sam naudila...
zato se sada kajem i
zato moja krv sada teće...
teće..tako dugo dok ne iscuri i zadnja kap...
ali ...
ništa, baš ništa se time neče promijeniti...!

uvijek...vaša...zatoćena u kuli (straha)... :(

01:10 | Komentari (13) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>