dr.oz

četvrtak, 19.07.2007.

Spasi nas Bože ljudskog šljama...lijepa naša silovana

Eto prošlo vrijeme došo rok eto vraga skok na skok!
Dakle vrijeme je cijenjeni obožavatelji da se napijemo jerbo je mojem prijatelju, a i meni
sutra zadnji dan živo... na poslu- znači zadnji radni dan - to sam reko, ne? Budući da je krenulo kao iz bajke sa lomljevinom kostiju
i bremenom zvan kredit bit će to nezaboravno ljeto sa batrljkom i bez para u konačnici.
Šanse za život- neki normalan, su tako minimalne da mi se LOTO dobitak čini izgledniji. TO je dobro! Znači pomaknuo sam granice sreće prema natrag. Točnije usrećit će me bilo što što ne bude direktno na moju štetu. Usrećit će me i loto listić koji sam ispunio i nisam uspio uplatiti i time ustedio 10kn!



Odite na Jabuku i rasprostrite rucnik na stijene ... ali pazite!!! Nemojte da vas ugrizu krčki medvjedi!
Možda vidite i jednog jadnog životnog brodolomca omotanog u medvjeđu kožu koji sa zračom puškom zašiljenim mecima gađa
štakore u vrat (pitate te se zasto zasiljenim jel?).

Ispraznost zivota mozete popuniti drogom i alkoholom. Ali nemojte izlaziti van od 9-17 jerbo ce vas srce strest.

I jos da cestitam prijatelju koji je diplomiro i stekao titulu (kako on sam kaze) dipl.jebivjetar.
A i svi mi koji smo diplomirali ista drugo smo takvi. Mi smo samo malo konkretniji jebivjetri.


- 15:40 - Mentalni proljev (1) - Isprintaj - #

srijeda, 18.07.2007.

...a ruka me j..

Ovako ti protekne godina dana pokusavajuci se sjetiti passwda. Alzheimer sto ces!

Inace jednom davno sjeti se Bog da bi bilo dosta i previse aktivnosti. Puhne u ruku i ukine ju!
I rece Bog: Dobro je! Prodje dan prvi i drugi i treci...i tako dodje dan kada ruku okova treba razrijesiti.
I pita se covjek: jesam li dobar boj vodio? jesam li bitku zavrsio?


E tu se postavlja pitanje sto, kako, kada dalje!? Sto sa batrljkom koji sputava? Odsjeci ga?
REhabilitirati? Joj sto ce biti znoja i suza! Ali neka i bude, ipak su to tjelesne izlucevine koje su i
namjenjene toj svrsi!



Pozdraviti cu sve koji ovo citaju i proucit im: Odjeb je lansiran za sva sranja koja su se dogodila i za sve sto ce se ruzno dogoditi!

- 14:26 - Mentalni proljev (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • O svemu sto se niste usudili pitati roditelje a zeljeli biste znati ili o groznim kiselinama sto nagrizaju kostanu tvar...

Linkovi