Linkovi
Svijet ljubimaca Clicker training Noina Arka Clicker Solutions Druga prilika Šapice forum
Bavim se sa psima dvije godine. Znam kako je to jako malo, no i u to sam kratko vrijeme naučila dosta o radu s psima i, što je najvažnije, primjetila mnoge greške koje dosta vlasnika radi. Zato sam zamislila ovu stranicu kao mjesto na kojem možete naći mnoge činjenice o ponašanju i odgoju pasa do kojih sam došla sama, uz nečiju pomoć ili izvukla iz brojnih članaka na koje sam naišla. Ipak, moram reći kako nisam baš kompetentna za davanje savijeta te bih vam u slučaju ozbiljnijih problema s psom preporučila da se obratite stručnoj osobi koja će vašeg psa i to kako radite s psom moći vidjeti u živo te dati svoje mišljenje temeljeno na duljem radu. Željela bih zato što je moguće više zadržati ovu stranicu teoretskom. Također mi ne zamjerajte ako napišem jedno i za par mjeseci kažem da sam bila potpuno u krivu. Ja sam tek početnik i učim. Zato bih vas molila da ako imate nešto pametno za reći ili savjetovati to svakako uradite.

petak, 24.11.2006.

Plan rada

Još jedna jako, jako dobra stvar. ako ne znate od kud krenuti i šta radti:
Training levels

- 06:55 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

hit counter
BestBuy Coupons