Linkovi
Svijet ljubimaca Clicker training Noina Arka Clicker Solutions Druga prilika Šapice forum
Bavim se sa psima dvije godine. Znam kako je to jako malo, no i u to sam kratko vrijeme naučila dosta o radu s psima i, što je najvažnije, primjetila mnoge greške koje dosta vlasnika radi. Zato sam zamislila ovu stranicu kao mjesto na kojem možete naći mnoge činjenice o ponašanju i odgoju pasa do kojih sam došla sama, uz nečiju pomoć ili izvukla iz brojnih članaka na koje sam naišla. Ipak, moram reći kako nisam baš kompetentna za davanje savijeta te bih vam u slučaju ozbiljnijih problema s psom preporučila da se obratite stručnoj osobi koja će vašeg psa i to kako radite s psom moći vidjeti u živo te dati svoje mišljenje temeljeno na duljem radu. Željela bih zato što je moguće više zadržati ovu stranicu teoretskom. Također mi ne zamjerajte ako napišem jedno i za par mjeseci kažem da sam bila potpuno u krivu. Ja sam tek početnik i učim. Zato bih vas molila da ako imate nešto pametno za reći ili savjetovati to svakako uradite.

subota, 07.10.2006.

SEMINAR SUZANNE CLOTHIER U ITALIJI!!!!

Evo, samo da vas obavijestim. U ožujku sljedeće godine Suzanne Clothier će održati seminar u Padovi. Suzanne je autorica knjige bones would rain from the sky, kao i mnogih bookleta i videokazeta.

vise o njoj mozete saznati na www.flyingdogpress.com

a o seminaru (na talijanskom) ovdje: http://www.vivereilcane.com/suzanneclothier.pdf

osobno mislim da je ovo izuzetna prilika i jako mi je žao sto sama neću moći otići na seminar. Većinu seminara koje Suzanne drži su u Americi tako da je ovo zbilja zbilja blizu. Cijena možda je za prosiječnog vlasnika psa dosta visoka (350 eura), ali uzimajući u obzir što sam pročitala njenoga i o njezinim seminara, mislim da se isplati.

Seminar će biti na nelgeksom sa talijanskim prijevodom, bilo bi dobro znaci da ste tečni u jendom od ta dva jezika

eto, ja sam svoje napravila davši obavijest, željela bih da barem netko ode pa d ispria nešto o tome....

Pomocu babelfisha sam prevela neke infromacije sa talijankog pa evo:

Cijena ukljucuje:
sudjelovanje na seminaru
Ručak
Kavu za vrijeme pauza
Didaktični materijal i informacije
Gadgeds, kaj god da to značilo.
Upotreba video kamera i fotoaparata dopuštena je jedino za osobnu uporabu uz dopuštenje organizatora.

seminar traje tri dana, od 9-17.

program:
holisticki pristup psu (tijelo, psiha i duh) sa posebnim naglaskom na razumijevanju i čitanju govora tijela psa (kroz video prezentacije i uzivo)
procijena 'fizickog' psa i utjecaj tijela na ponasanje i izvodjenje.
temelji odnosa: udaljavanje od viđenog ponašanja kako bi se došlo do pravog problema (nemam pojma jesam li ovo dobro prevela)
Obogaćivanje 'instrumentalnog pristupa': istraživanje različitih načina treninga
Konstruiranje 'drveta odluka' (decisional tree) kako bi se dobile potrebne informacije i rijesenja problema
gledanje i interpretiranje žvota na nacin na koji to radi pas
agresija: kako doci do kompromisa i kako s nnjom baratati
Ljudska interpretacija: kako ljudi razmiju (ili ne razumiju) načine učenja i dobro instruiranje (jako slobodan prijevod)
praktičan rad sa psima
praktičan rad s drugim životinjama (da se bolje shvati koliko je bitno poznavati govor tijela i vrstu)
efektivne, nekonfliktne tehnike za rijesavanje problema
i mnogo toga drugoga...


- 10:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

hit counter
BestBuy Coupons