moji događaji

25.05.2009., ponedjeljak

Hi svim hello kitty dečkima i curama :D

Pa kako ste vi meni ? :)
Ajme meni šta se je sve dogodilo otkada nisam pisao post. Vee i vezice, ljubavi i razočaranja, ispiti i ne ispiti :)
No, bilo je tubulentno i zanimljivo, sa puno suza i radosti. Predugo je da bih pisao sve, pa neću ništa :D cccccc

E da, i sada sam u vezi ! Dečko je dobar, sa jednog je otoka blizu Splita.. ne smijete sve znati ! hehe
Nakon prošle veze i prekida, on mi se je dogodio :D
Nisam nešto zaljubljen, ali mi je jako dobro s njim.

To sam vas želio i pitati. Da li je važno da volim tu osobu s kojom sam u vezi. Mislim, stalo mi je do njega, ali nisam jako zaljubljen, kao što sam bio u prošlog dečka. Ne znam, vjerojatno ga još nisam prebolio pa se ne mogu 100 % pružiti ovoj vezi.
Želio bih si to dopustiti, ali treba mi vremena.
E sad, mislite li da sam licimjeran ako sam ušao s njim u vezu, a nisa 100% zaljubljen. Iako ga ne bi želio izgubiti i zbilja mi je stalo do njega i skoro stalno se čujemo i lijepo nam je zajedno.

Ajmo ljudi, sada da vidim vaše odgovore. Pišite što želite :D ne budem se ljutio....

pozzzzzzz

<< Arhiva >>