< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

malo mjuzeee i moje tetovaže i dva grafiticha

ja inace volim crtati tetovaze i grafite...pa ewo nekoliko mojih radowa;
Free Image Hosting at www.ImageShack.usgrafitichFree Image Hosting at www.ImageShack.usto je na gogiću
Free Image Hosting at www.ImageShack.usna pukyu
Free Image Hosting at www.ImageShack.usewo njjih dvoje
Free Image Hosting at www.ImageShack.usDUBRAVAAAAAAAAAAAAAAAA
Free Image Hosting at www.ImageShack.usi ewo cure..kata



Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

DDevious
OOutrageous
RRelaxed
IInsane
SSkillful

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


_uu_sweet_cerek_
"...da si ti suza u mom oku ne bih nikada zaplakao od straha da te ne izgubim,
da sa ja suza u tvom oku polagano bih da te ne povrijedim skliznuo
niz tvoje lice i došao do tvojih vrelih usana da mirno umrem.."


_šmrc_
najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš kraj NJEGA i znaš da ga
nikad nećeš imati..(...)

teško je biti nitko i ništa u srcu onoga tko je u tvom srcu SVE...
ali život ide dalje i ne pita boli li ili ne...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

_ABOUT_ME_

ja sam doris zvana; dodo ili dora
14.g
8c sam..ludooooooo
idem u ošam(koja je btw i najbolja osnovna)
slusam: TEHNO,hip hop, rep, pop, rock,
narodnjake tu i tam...i tak

ugl. I LIKE TO PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!partypartyparty

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

petak, 16.11.2007.

nowi post

sretanevo novi post, ne da mi se stavljat nikakve slike jer sam na velikom kompu ,a ne na lapu
skoli mi je ovaj tjedan super, samo sto nam je raska dala 25 minuta za pisanje testa od 6 stranica, ludludludludlud
ja sam si happy, bilo je i vrijeme do danas se nisam bila oraspolozila od onog kaj mi se dogodilo, sad je okthumbup
smijehsmijehza vikend sam sama doma sa sekomsmijehsmijeh
ajde molim vas, ostavite mi komice
dnas je raska pitala knjizevnost, ja iz knjizevnosti imam 3 petice, pa me nije pitala, i tak ugl ovaj tjedan je super
partyu subotu sa svojim curama idem u partystrossparty i tonka i ivana ce spavati kod meneparty

velika pusa svima i pozzzwavewavewave



| komentari (85) | print | # |

nedjelja, 04.11.2007.

new post

mene ewo nest pukloeek, pa pisem novi post
nakon dugo vremena......naughty
nikoga nisam posjecivala ovih mjeses i pol...ispricavam se...rolleyes
stvarno ne znam kaj da vam pisem...pa evo vam dvije fotke...
to je moja seka i moja macka i ja sam ih fotkala...smijeh
pa komajte...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
veliki pozzz za: cara obadazujo, ivanuparty, tonkuparty, deusretan, anitusretan,, i ne da mi se vise pisat....nemojte se uvrijediz svi vi nepozdravljeni.....



| komentari (31) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.