srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

malo mjuzeee i moje tetovaže i dva grafiticha

ja inace volim crtati tetovaze i grafite...pa ewo nekoliko mojih radowa;
Free Image Hosting at www.ImageShack.usgrafitichFree Image Hosting at www.ImageShack.usto je na gogiću
Free Image Hosting at www.ImageShack.usna pukyu
Free Image Hosting at www.ImageShack.usewo njjih dvoje
Free Image Hosting at www.ImageShack.usDUBRAVAAAAAAAAAAAAAAAA
Free Image Hosting at www.ImageShack.usi ewo cure..kata



Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

DDevious
OOutrageous
RRelaxed
IInsane
SSkillful

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


_uu_sweet_cerek_
"...da si ti suza u mom oku ne bih nikada zaplakao od straha da te ne izgubim,
da sa ja suza u tvom oku polagano bih da te ne povrijedim skliznuo
niz tvoje lice i došao do tvojih vrelih usana da mirno umrem.."


_šmrc_
najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš kraj NJEGA i znaš da ga
nikad nećeš imati..(...)

teško je biti nitko i ništa u srcu onoga tko je u tvom srcu SVE...
ali život ide dalje i ne pita boli li ili ne...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

_ABOUT_ME_

ja sam doris zvana; dodo ili dora
14.g
8c sam..ludooooooo
idem u ošam(koja je btw i najbolja osnovna)
slusam: TEHNO,hip hop, rep, pop, rock,
narodnjake tu i tam...i tak

ugl. I LIKE TO PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!partypartyparty

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ponedjeljak, 23.07.2007.

bye do 16.08.

....owak_ja preksutra idem na mrežnicu i vraćam se 15. ali pisat ću vam 16.....yes...

..pa...do onda ak ne bude komentara...hmmm....namcor
ugl. ja sam vec bila na moru u Sv. Filip i Jakov i bilo je super...naughtyo prljavim sitnicama vam necu pricatnaughty...

jucer sa bila vani po "rivi"(jer je uz cestu..nut..a riva je uz more) na poljanicama, u trnovcici i dupcu....

bila sam sa deom, karlom, ribicom(hrvoje rihtaric),irena i paciotti...kasnije do 11 sa ribicom, gogicem, sesvecanom,denijem, ljubica, tajana i tak..ugl. bilo je ok....svi s kojima se druzim ovih dana znaju da sam na puknucuiglamapuknucu(JAKO ŽIVČANA)puknucu pa zato jedva cekam da se maknem iz zagreba malo...i da zijevodahnemzijev.....



| komentari (196) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.