...O meni...

Pa ovako...
Zovem se Dominik...
A prezivam Sedlaček...
Rođen sam: 9.10.95. god...
Idem u 7.a razred...
I.B.M. škole...Hm....
Živim u Milanovcu...
-(Predgrađu Virovitice)
...Nemam curu...(ne treba)..
Frendovi me zovu:
Dodo...
A to bi vam bilo dosta...
Za sada...=)
Ako vas što zanjima pitajte.
Image Hosted by ImageShack.us

Frendovi/ice:
Pupi-Naj frend
Fran-cool frend
Zubi-spaljen lik
Jakov...-smotan al je ok
Brko- dobar frend
Dežo-bubica
Kiš-miran i voli se ulizivat u...
Fabo-opičen
Zlajo-GUZO legenda
Ico-good frend
AnChy-super frend
Nona-uvjek napušena
Plavusha... mirna al je good
Zec-luđak
...Ima ih još puno....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

HELP!
svi mi idu na zivce..
Image Hosted by ImageShack.us

..Neke su plavuse smeđe!
Image Hosted by ImageShack.us

Zbogom Svijete Spustit Cu Rolete Popit Cu Tablete Spavat Cu Ko Dijete, Iskljucio Sam Zvono Ne Kucaj Na Vrata pise Na Papiru Pusti Me Na Miru!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Školu-odjebi
Starce-zajebi
Curu-pojebi
Život -razjebi
I bit ćeš-happy
Image Hosted by ImageShack.us


Zapovjedi za ljenčine

1. Ne čini danas ono što možeš sutra
2. Čovjek živi da bi se odmorio...
3. Ljubi krevet svoj kao i samoga sebe.
4. Ne radi.
5. Odmaraj se danju...
6. Kad vidiš nekog da se odmara pomozi mu.
7. Radi manje nego možeš,
a ono što možeš prebaci na drugoga.
8. U hladu je spas.
9. Kad poželiš raditi, sjedni...

Dizajn by: PahuljicA |

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...Opis bloga...

Ey ljudovi ja
olučio napravit blog... Bio je i red...
Ovdje če te nači sve o meni
školi i frendovima.... No dosta
za sad... Pozzz i uzivajte...
ostavljate komove...

Linkovi

Nona&Antena
Brko&Nona
AnChy&Nona
Caky
AnChy
Iva
Valle
Image Hosted by ImageShack.us

:
)
Image Hosted by ImageShack.us

Evo i malo love slikica:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...Neke moje slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 10.09.2008.

....Sranje.....

Danas smo ja i pupi bili kod pedagoginje!!!

Sudarka nas je odvela jel ništ nismo pisali na satu i stalno smo se glupirali

naravno kao i uvijek.... Pedagoginja nam je srala kako se moramo šišat...

No šta to nju briga, nema tog nastavnika koji mene može natjerat da se ošišam

Ni neču... A to je reko i pupi.... Al nije u tome stvar več če meni i njemu sada zvati starce

u školu a znate što to znači... Opet sranja a idemo u školu tek 2 tjedna..... pozzzzzzzz.....mah



| Komentiraj (43) | Printaj | # |

ponedjeljak, 08.09.2008.

...Moj 1. post...

A evo kao što i sami vidite...Napravio ja blog...
Aha...Mora se još malo doradit...Al je ok...
Bar za prvu ruku....Pa da...
Ovdje čete nać sve o meni...I stvarima koje mi se događaju...
Evo poćela je nova školska godina...
Ma joj...Bilo bi bolje da su još praznici....
I tak...Dobili smo neke nove nastavnike...Ah....
Nisu baš nešt bajni sjajni...
Al i njih moramo trpit...
A mislim ja da bi bilo dost za novi post...
Sljedeći će bit puno duži...
Al se žurim....=(...=)....
Ok...sad...Idem...
Vi me komajte...(Jeste čuli!!!?)
-Komove vraćam...Čim sam god u prilici...
Ajde....Pozzzwave
Image Hosted by ImageShack.us



| Komentiraj (29) | Printaj | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.