...kako volim...

Image Hosted by ImageShack.us


Kako je slatko šaputati osmjeh
u drhtaju plavog pogleda,
igrat se na usnama tvojim,
što ljube me strasno.
One su moj početak, moj nastavak
i utisnute dubinom mojih misli
ostaju vjerne meni,
jer svakim poljupcem tvojim,
postajem tvoja draga.

Kako volim šaputati ime tvoje,
kada ti mamim osmjeh na lice,
dok me gledaš pogledima plavim,
u kojima nestajem…

Kako je noćas nebo lagano crveno
Na horizontu dalekome tanka je linija
Između snova i stvarnosti
Tamo gdje beskraj počinje
Tamo gdje nema granica
Tamo gdje čarolija ljubavi počiva
Tamo tebe čekam ja
Tamo se spajam s tobom
Tamo je naša priča počela.

Naša ljubav snove pretvara u stvarnost,
S tobom želim lagano teći i tvoja zauvijek biti…

04.01.2010. u 16:54 · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #