Sretno Valentinovo!

Image Hosted by ImageShack.us


Zavedi me osmijehom kao zlatnim strunama
i kad bez riječi budem ostao
to nazovi pobjedom, to nazovi kako znaš

Zavedi me riječima i ja ću budna sanjati
i poslije tako dugo traženja sad znam da to si ti

Bit ću samo tvoja
moja radost i moj smijeh
sad znam da ima Boga
čim za me došla si na svijet....

Image Hosted by ImageShack.us


Budi samo moja
moja nada, dobra vijest
sad znam da ima Boga
čim za me doš'o si na svijet

Bit ću samo tvoja
moja radost i moj smijeh
sad znam da ima Boga
čim za me doš'o si na svijet
čim za me došla si na svijet
čim za te došla sam na svijet...
Gibonni i Vanna

Image Hosted by ImageShack.us


Svima Vam želim sretno Valentinovo uz puno ljubavi, i naravno sretan imendan kojima je danas:-)

14.02.2008. u 10:59 · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #