.....let, misli, ljubav

Image Hosted by ImageShack.us


....otvori prozore,neka govore
da sam te opet ljubija dozore...

Slušam stihove ove pisme, koja
takvu toplinu u mojem srcu budi...
Sunce miluje moje lice, kao
što tvoji prsti znaju... ali rijetko....

U snovima smo skupa,
zagrljeni sretni...ali ne želim sanjati
želim da si tu kraj mene....
da me ljubiš...
da tvoji prsti lagano kroz
kosu moju prolaze...

Jedan je leptir noćas dobio krila
letio je, letio... ali ne dugo....
Snage nema za dugi let...
Ljubav je jaka, ona sve nadvladava....
Letim, leti,leti visoko
za let se spremam,
jer znam da ćeš me na kraju leta ti čekati...

26.01.2008. u 10:36 · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

Onako...

Pogledaj zrake sunca
što milo sjaje...
Bude neke prošle dane...

Image Hosted by ImageShack.us


Opet mislim na tebe
na tvoje usne meke
što ljubit moje žele...

Image Hosted by ImageShack.us


Sretna sam..
Ti, samo ti
osmijeh mi možeš vratiti....

15.01.2008. u 15:29 · Ostavi komentar (14) · Isprintaj · #

....sreća

Image Hosted by ImageShack.us


Voljeti je radost. Kad si zaljubljen vidiš nemoguće mogućim. More nježnosti. Kad sam pored tebe tuga se pretvara u osmijeh. Ti mi vraćaš nadu. Malo je riječi potrebno, a puno ljubavi daješ. Sretna sam kada sam s tobom.

13.01.2008. u 14:24 · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #

.....želim

Nekako se prečesto vračam
tebi u mislima..

Image Hosted by ImageShack.us


Zarobljenik sam svojih misli...
Ponekad imam osjećaj da me misli vode...

Image Hosted by ImageShack.us


Samo želim....

11.01.2008. u 11:52 · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

Misli....

Image Hosted by ImageShack.us


Lagano umire onaj koji ne putuje,
onaj koji ne čita,
onaj koji ne sluša glazbu,
onaj koji ne nalazi zadovoljstvo u sebi.

Lagano umire onaj koji uništava vlastitu ljubav,
onaj koji ne prihvaća pomoć.

Lagano umire onaj koji se pretvara u roba navika,
postavljajući si svaki dan ista ograničenja,
onaj koji ne mijenja rutinu,
onaj koji se ne usuđuje odjenuti u novu boju,
i ne priča s onima koje ne poznaje.

Lagano umire onaj koji bježi od strasti
i njenog vrela emocija;
od onih koji daju sjaj očima
i napuštenim srcima.

Lagano umire onaj koji ne mijenja život
kad nije zadovoljan svojim poslom ili svojom ljubavi,
onaj koji se ne želi odreći svoje sigurnosti
radi nesigurnosti i koji ne ide za svojim snovima,
Onaj koji si neće dozvoliti, niti jednom u svojem životu,
da pobjegne od smislenih savjeta...

Živi danas!
Riskiraj danas!
Učini danas!
Ne dozvoli lagano umiranje!
Ne zaboravi biti sretan!
Pablo Neruda

08.01.2008. u 15:35 · Ostavi komentar (9) · Isprintaj · #

Noć je stvorena za ljubav

Image Hosted by ImageShack.us


Naš je svijet prepun boja.Ljubim te.Toplinu tvoga tijela osjećam. Ugasi svijetlo. Vani je hladno.Sipi lagano snijeg.Ne idi noćas od mene.Ova noć je stvorena za ljubav.Ostani. Privi se uz mene.Zagrlime čvrsto. Želim zauvijek ovako.

04.01.2008. u 12:51 · Ostavi komentar (12) · Isprintaj · #