TI

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubavi moja, prošle su 4 godine od kada smo se upoznali... Ti si ušao u moj život kao grom iz vedra nema, nisam se nimalo nadala ljubavi..Nisam niti pomišljala da si ti ta osoba koju sam tako dugo tražila, ljubav mojeg života... Kroz našu vezu ja sam sebe upoznavala, shvaćala što se sve čini iz ljubavi, za ljubav...
Ljubav je jedna velika žrtva, ako želiš da uspije moraš ju stalno njegovati, paziti i maziti..Koliko je samo puta naša ljubav bila na kušnji, ali mi smo sve to prebrodili i prepreke prešli...Jer samo prava ljubav uspijeva.. Bilo je toliko lijepih trenutaka i onih malo manje lijepih, ali to je život, pun je uspona i padova. Mi smo kroz našu vezu odrastali, i sada kada smo odrasli, sada mi je savršeno i za ništa na svijetu ne bi ovo mijenjala...

Tvoje smeđe oči kada me onako požudno gledaju, pune su topline i ljubavi.. Tvoje usne meke kada me ljube, obožavam tvoje slatke poljupce u čelo...
Tvoje ruke tople kada me grle,kada mojim tijelom lagano klize..
Jednostavno obožavam tebe, želim te zauvijek kraj sebe, jer samo s tobom ljubav ja poznajem, samo s tobom ja postojim..
Sviđa mi se kako me vodiš dok plešemo, tako smo usklađeni..
Od tvojih poruka moje srce svaki puta zakuca brže..
Obožavam kada me voziš doma, mada znam da nećeš biti kraj mene....
Ti me činiš posebnom, jer kada nisi kraj mene moje srce vene, jer ljubavi ti mi prolaziš kroz vene...
Želim se za tebe oženiti, imati djecu, želim s tobom ostariti....
Jedno znaj tvoja sam zauvijek

Voli te tvoj anđelek

22.11.2007. u 22:23 · Ostavi komentar (12) · Isprintaj · #