Rastanak

Image Hosted by ImageShack.us


Jesi li postao trava ili oblak koji nestaje,
Svejedno.

I na klisurama orlovi te prate.
i u vodama i među zvijezdama.

Ne mogu rastaviti oči,
izvore koji istom moru gledaju.

Nema rastanka,
nema smrti.

Ako osluškujem vjetar
čujem tvoj glas.

Ako u smrt gledam,
čujem tvoju pjesmu.

Jure Kaštelan

23.08.2007. u 16:06 · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

Kaplja moga mora

Image Hosted by ImageShack.us


Znam dobro da nikad ne bi mogla ja
bez tebe nigdi živit moja jubavi
ova duša bi tako bila nesritna
bez tebe ka i da je nima, ne postoji....

Kroz moje vene teće oduvik
more mora i more jubavi
a tu u dubini srca mog
živiš moja plava jubavi.....

Ti si meni sve na svijetu,
samo s tobom ja postojim...


19.08.2007. u 21:34 · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #