Budi.....

Image Hosted by ImageShack.us

Budi uz mene noćas
moja ljubavi,
treba mi tvoja toplina,
slatka riječ,
da me vrati iz dajina,
da me usmijeri na pravi put....

Budi moja snaga,
moja potpora,
moja zvijezda vodilja..

Budi tu i ne ostavljaj
me nikada samu,
jer znaš da ne volim tamu....

Budi samo uz mene,
jer samo tvoje usne
želim ljubiti...

Budi sam uz mene,
jer tvoja me ljubav
može spasiti...

Jednostavno budi samo tu...

Tvoja zauvijek

30.05.2007. u 17:42 · Ostavi komentar (9) · Isprintaj · #

Možda.....

Image Hosted by ImageShack.us

Možda nisam znala
istom mjerom vratiti

Možda nisam imala
hrabrosti da se izborim,

Možda nisam uvijek
bila ono što si ti tražio,

Ali sad znam da ću
se boriti, boriti jer
ne želim tebe izgubiti...

Budi mi potpora, budi moja
hrabrost što mi treba...
Molim te pomozi mi da se
vinem u visine opet....

28.05.2007. u 20:31 · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #

Budi uz mene

Image Hosted by ImageShack.us

Noćas sanjao sam brod na moru
vjetar, vjetar ga je slomio u zoru
jer ti nisi bila tu
gdje si, drhtao sam kao dijete
dodji, sve mi suze ovog svijeta prijete
jer ja predugo sam sam

Budi uz mene
jer ti, samo ti me možeš spasiti
budi uz mene
jer mi, mi bi umrli od ljubavi

Kunem ti se Bogom
dijelio bih s tobom
dvije kapi usred pustinje
jer ti si meni sve..
Toni Cetinski

26.05.2007. u 12:54 · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #

Ja te ljubim

Image Hosted by ImageShack.us

More diše na tvojoj usni
noć sa sedam vela
polako skidam pjesme tvoja tjela
a svaki novi dodir pjesme pišem

Vjetar spava
svu dugu noć je tvoje kose pleo
polako zora skida svaki veo
na svaki dodir drhtiš kao trava

Ja te ljubim
u toj glazbi što je donose vali
ja te ljubim
u toj noći koja tijela nam vali

Ja te ljubim
ti si prvo sunce svitanja rana
da te nema, nebi bilo za me
noći i dana

More diše na tvojoj usni
trag se noći gubi
ali ipak šapčeš jos me malo ljubi
pa makar bilo sad i nikad više..
Oliver

22.05.2007. u 10:09 · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #

Dva zrna grozdja

Image Hosted by ImageShack.us

Dva su zrna grozdja
ostala na stolu
oko nas je suton
miriše na smolu

Dvije su noći malo
dva su dana kratka
ta dva zrna grozdja
zadnja su al slatka

Poljubi me poljubi me ti
po pijesku tijela
nek ostave nam trag

Poljubi me poljubi me ti
jer tako si mi drag

Poljubi me poljubi me ti
jer noc je kratka
a sve u nama vri

Poljubi me poljubi me ti
dok zlatno grozdje zri

Oko nas je smutom
minula je žega
dva će zrna grozdja
ostati od svega

Dvije su noći malo
dva su dana kratka
ta dva zrna grozdja
zadnja su al slatka
Magazin

20.05.2007. u 12:48 · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

Moj dan

Image Hosted by ImageShack.us

Danas je moj dan, moj rođendan!
Obožavam mjesec svibanj, tako
je sve živo i veselo, a priroda savršena...
Budite sretni mi i veseli kao i ja, danas..
Pusa

18.05.2007. u 10:12 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

Ima nešto od srca do srca

Image Hosted by ImageShack.us

Oči tvoje boje nade
Zaspati mi nedaju
Zadnji komad mira krade
Ta suza na jastuku

Ima riječi koje bole
Skloni ih sa usana
Kada stvari krenu dole
Samoća krug zatvara

Ima nešto od srca do srca
Neka tanka nit
Koja čini naše snove
A neda se dirati

Ti si moja rijetka ptica
Kako da te ostavim
Bez tvog tijela, bez tvog lica
Kao da ne postojim

Ima stvari koje trebaju
A nikad se ne dese
Neke druge opet ne daju
Lako da se dokuče...
Crvena Jabuka

15.05.2007. u 11:17 · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #

Majčin dan

Image Hosted by ImageShack.us

Svrha majčina dana je probuditi uspavanu ljubav i zahvalnost prema ženama koje su nas rodile. Razvedriti živote naših majki. Dati majkama do znanja da ih cijenimo, iako to baš ne pokazujemo često.
Majčin dan je tu da nas podsjeti na našu dužnost prije nego bude prekasno. Nakana ovoga dana jest da aktivnije razmišljamo o našim dragim majkama. Da riječima, darovima, djelima, osjećajima, i na sve druge moguće načine udovoljimo majci i usrećujemo je svakog dana, trajno imajući na umu Majčin dan. Ako niste kod kuće, pišite majci često, recite joj nekoliko lijepih riječi, pohvala, i recite joj koliko je volite. Majčina ljubav je nova svaki dan.
Svim mama sretan majčin dan....

13.05.2007. u 13:15 · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

Znaj da bit' ću tu

Image Hosted by ImageShack.us

Možda nisam znao
uvijek istom mjerom vratiti
zato otvaram ti srce kao pismo
neću nista skrivati

Pročitaj me do zadnje strane ti
i znat' ćes da si najbolje do sada
što su prsti dotakli

Ti si kao zrno soli
tvoja ljubav njezno boli
nađi sreću u mom oku
kao more duboku

Ref.
I znaj da bit' ću tu
i kad navrati nam tuga
ti u meni nađi snagu
prijatelja, vjernog druga

I znaj da bit' ću tu
da ti dobro dobrim vratim
i na vrhu i na dnu
da osmijehom te pratim

I možda nisam znao uvijek
prave riječi birati
ali nizašto na svijetu
tebe ne bi', ne bi' htio mijenjati

Ti si kao zrno soli
tvoja ljubav njezno boli
nađi sreću u mom oku
kao more duboku...
T.Cetinski

Za tebe moja ljubavi

10.05.2007. u 20:37 · Ostavi komentar (7) · Isprintaj · #

Tvoja zauvijek

Image Hosted by ImageShack.us

Svaku noc osjecam te
jer pogled mi tvoj miluje san
i svako jutro disem te
jer usne mi tvoje donose dan


I zato ostani zauvijek
sve to sto jesi
ljubi me zauvijek, srce razbjesni
vodi me zauvijek
nek me tvoje ruke prime
jer, jedina, ljubav ti je ime....
T.C.

07.05.2007. u 22:40 · Ostavi komentar (7) · Isprintaj · #

Što mi znači

Image Hosted by ImageShack.us

Što mi znači živjeti,
ako tebe nema kraj mene...

Što mi znači sanjati,
ako ti nisi dio mojih snova...

Želim da se budim kraj tebe,
da te mogu gledati dok spavaš,
i ljubiti tvoje usne snene.....

Želim svaki trenutak,
ovog života provesti s tobom...

Želim da me čvrsto primiš
u naručje svoje, jer samo tamo
sam sigurna i zaštičena....

Želim s tobom dijeliti sve,
u dobru i u zlu, u sreći i tugi,
u zdravlju i bolesti...

Jednostavno ti mojem životu
daješ smisao, kada si ti kraj mene
on poprima sasvim drugi smisao i boju...

Zauvijek tvoja

04.05.2007. u 10:51 · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #

Naša ljubav

Image Hosted by ImageShack.us

Naša ljubav je snažna,
nju ne mogu uništiti,
sve vatre ovoga svijeta....

Naša ljubav odoljeva vremenu,
ona je poput plime i oseke,
mjenja se, kao se mjenjamo mi..

Naša ljubav se iz praha izdigla,
nitko nas ne može razdvojiti,
niti jedna sila ovoga svijeta,
poslije smrti raj nam je suđen....

Naša ljubav je čista,
bijelija od ljera samoga...

Naša ljubav je ljubavi
vječna...

Volim te, tvoja zauvijek

03.05.2007. u 17:50 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

Hvala ti ljubavi

Image Hosted by ImageShack.us

Napokon se u moj zivot vratilo svijetlo,
Ljubavi dosegla sam dno,
teško je biti bez tebe,
pravi pako sam proživljavala ovih dana,
niti sam spavala niti jela...

Ljubavi moj život ima smisla,
samo kada si ti kraj mene,
što mi vrijedi živjeti,
ako tebe nema..

Tvoji dodiri, poljupci, tvoj
miris, tvoje vrele usne,
želim da zauvijek ljube usne moj...

Oprosti mi, što sam te povrijedila...
Znaj da sam iz ovoga nešto naučila,
Ovo mi je bila najteža lekcija u životu...
Ne želim više nikada da se ovo ponovi..

Volim te ljubavi jedina,
jer ti si moja prva i posljednja
ljubav...Koja se samo jednom u životu dogodi...

Tvoja zauvijek

02.05.2007. u 18:56 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #