Mrzim..

Image Hosted by ImageShack.us

dobila sam zadatak od ...tajne zaljubljenog srca... da napišem 10 razloga zašto nešto "mrzim"...

Ja sam ja,
Mirna luka,
Obala.
Mrzim kišu i kada mi je hladno,
Mrzim, kada sam loše volje,
Mrzim, što sada nisi kraj mene,
Mrzim, kada mi poklopiš slušalicu,jer si ljut na mene
Mrzim, kada si ljut i ne želiš samnom pričati,
Mrzim, kada dugo spavaš, a ja čekam da se probudiš,
Mrzim, kada moraš otići od mene,a želim te još malo kraj sebe imati
Mrzim, što ne možemo živjeti zajedno,
Mrzim, što se svađamo zbog gluposti, umjesto da uživamo
Mrzim..ne ja ne mogu da mrzim ništa, jer previše te volim i sve tvoje
mane su meni slatke..želim te zauvijek kraj sebe imati...
Vrati mi se brzo ljubavi, fališ mi neopisivo...
Ja sam ja,
Boginja ljubavi,
Afrodita.

18.04.2007. u 20:20 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #