< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga


Image Hosted by ImageShack.us

...blog koji je nastao zato što je meni bilo užasno dosadno, iskreno nisam imala pojima o čemu ću na njemu pisati, ali sam se nadala da ću već naći nekakve teme i temice...

Friendster

Friendster



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kika
mislim da sam dosta napisala o njoj...ima blog ali ga možda izbriše

Želek
i o njemu sam već nekaj pisala...njegov blog je meni baš fora

Martinka
dobra ženska sa super blogom...(ali "malo" zaljubljena)

Dammy
curka koja ima ljubavnih problema...inače je super


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

ovo vam je čovjek kojeg ja smatram njaboljim nogometašem svijeta i jednim od najzgodnijih i najljepših ljudi na svijetu


Image Hosted by ImageShack.us

PONEŠTO O MENI
(bez brige bit će kratko)
IME:Domina (glupo, ali si ja ne mogu pomoći)
PREZIME:Hozjan
DATUM ROĐENJA:7.10.1992.
MJESTO STANOVANJA: Kuća....šalim se...ŠTEFANEC...odmah kraj Čakovca
ŠKOLA:OŠ Ivanovec,ali još samo nekoliko mjeseci, a poslije gimnazija
HOBI:KOŠARKA
SLOBODNO VRIJEME:KOŠARKA
SLUŠAM:samo RAP (tj. samo MAAJKU; naravno EDU MAAJKU)
RAZRED:8.a
NAJ FRENDICA:KIKA
NAJ FREND:ŽELEK
OSTALI FRENDOVI:Anja, Mateja, Karmela, Tatjana, Tea, Martina, Melanija
Andreja, Aleksandra, Jelena, Vanja, Marina, Tin, Vuga,
Leo.................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...to sam vam ja...

BOXić O MOJIM naj FRENDOVIMA
1.KIKA (Kristina) moja naj frendica, ona nije normalna, ali baš zato si nebi mogla zamisliti svoj život bez nje...ne znam kak bum preživjela to kaj vjerojatno nebudemo išle u istu srednju školu (šmrc, šmrc)...
2.ŽELEK (Želimir) naj frend, super lik, uvijek zabavan, ali se s njim da pričati i o ozbiljnim stvarim...


Image Hosted by ImageShack.us

...a, ovo smo moja naj frendica Kika i ja...

Image Hosted by ImageShack.us

...ovo smo također kika i ja, u izljevu ljubavi...















Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
....kika i ja šmrcamo!!!!!!!!!!!!!!....
....i tko nam što može????????....



subota, 12.05.2007.

konačno post

EJ LJUDIĆI! STVARNO NE ZNAM OD KUDA DA POČNEM. Kaj je i razumljivo kad skoro cijeli mjesec nisam pisala post. Ali, naravno imam opravdanje, ovako, dobila sam laptop, zbog čega sam normalno jako sretna, ali se s njim, do sad, nisam nikako mogla spojiti na internet, a buraz si je potpuno prisvojil kompića pa ja nisam mogla do bloga. Evo od poslijednjeg posta se dosta toga promijenilo npr. riješili smo firmu; u ŠKL-u smo prošli dalje, pobijedili smo Osjek; u onoj ligi koju igram za Koprivnicu borimo se za od 5 do 8 mjesta... no dosta o tome kaj se je događalo, može malo o onom kaj se trenutno događa... inače sam super i po cijele se dane zezam, a pogotovo u školi; pokušavamo što bolje iskoristiti još ovih mjesec i nekaj dana kaj nam je ostalo da idemo u osnovnu...ali onda opet kad se sjetim kak toga uskoro već nebude i kak možda već opće nebum viđala te ljude s kojima sad idem u isti razred. Normalno, zbog nekih mi je sasvim svejedno, a zbog nekih, kak su npr. Kika i Želek, mi odma padne raspoloželje. Znam da bum u srednjoj upoznala neke nove frendove i sve to stoji, ali kaj bu s ovih OSAM GODINA koje sam praktički provela s tim ljudima, kaj bum sad to sve tak zaboravila?!...to bi bilo dosta...pusa BOK!

P.S. hvala svima koji su komentirali prošli post



| KoMeNtArI (44) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.