Doctor Gonzo

29.06.2006., četvrtak

Živ. zdrav i spreman za nova opijanja!!!

Nista, evo samo malo da se javim, da ljudi znaju da sam živ. Polagano kaskam, valjda zbog kila viška. ;o) Trčao bih, ali... Ehehehe! Ugl, pisao sam danas predprijemni ili kako se to vec zove za engleski na filozofskom. Taj test me je potpuno pokolebao u mojoj ubjedjenosti da ja savršeno znam engleski. Jebote, koja pitanja... Strašno. No, sinoć mi se dogodilo nešto lijepo. Saznao sam da sam, na jedan dosta bolestan način, zbog čega se u neku ruku kajem, spojio meni dvoje jako dragih ljudih. Tako da je u čitavoj toj jako kompliciranoj i jako sjebanoj priči nešto izašlo na dobro. Neka vam je sa srećom, stvarno mi je drago zbog vas dvoje! I ono, ak fali tip neko... ma ne ne ništa! Zaboravite. Htio sam predložiti nešto ali sam si na vrijeme zagrizao jezik (prste). Eto, žurim jako, idem do grada nabrzaka na jednu nabrzaka (hihihihihihi) pa idem na rock vecher u fensi shmensi san antonio... Kljajiću, naravno da ću cugati vani ;o) !!!! Ali ne vino. Ne vise vino jebeti vino. Od toga si mutav tri dana. Gore od... Uglavnom, lose je. ;o) Da, u zadnje vrijeme, kako sam maturirao sa 5 sam jako sretan i nasmijan, tako da samm sada u tom pogledu relativno ok. Jest da mi fali neki 3000kn da sredim neke stvari ali jebi ga... NE mozes i ofce i nofce. Ili možeš? Mooooooram naaaaćiii neki posaoooo!!!! Sranje. E, a štajga? Navodno da se dobro zarađuje...
- 19:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Raoul Duke:

We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold.I remember saying something like: "I feel a bit lightheaded. Maybe you should drive..." Suddenly there was a terrible roar all around us and the sky was full of what looked like huge bats, all swooping and screeching and diving around the car...

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MOJ E-MAIL:
dadodilo@yahoo.com

LINKOVI:
Blog.hr
Filip
Teich
FNews