Doctor Gonzo

04.04.2006., utorak

Dođe jacques houdek u restoran, pogleda meni i kaže: moze!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Niš, došao sam iz škole, opet uspio izbjeći svaku moguću obavezu (u tome sam već fakat majstor) pa sad sretan zadovoljan da nekaj i tu napišem. Dojadio mi je moj blog, treba ga malo osvježiti, neka nova slikica, animacija, spotić... Boom pogledo.
Vikend je opet bio buran, cuga i takve stvari koje sluze da prizemlje čovjeka, u punom smislu te riječi. Scena: Lena riga vlastitu dušu, od negdje se stvorio pas koji jede tu njenu rigotinu ( pljeskavica iz rubelja ), Filip i Pero dragaju tog psa i vrište od smijeha, a nas ostalih 4 valjda (ne sjecam se najbolje) smo skoro povratili sve sto smo u svom kratkom životu pojeli, ili najmanje vlastiti jednjak. ODVRATNO!!!!!!!!! To je najodvratnija scena koju sam ja ikada vidio. Ali bila je smiješna, znaš ono, oćeš se smijati i rigati u isto vrijeme. Nezaboravno iskustvo.... Neponovilo se. Što se tiče psa, noć je za njega sretno završila, našao si je odomitelja... FILIP. (ko zna šta radi jadnom psu... ;o) )
Preumoran sam sada za pisanje, budem nešto sutra kada se vratim iz Bjelovara, imat ću materijala. Svaka izvedba Dječaka vuka je neiscrpan izvor mudrosti... ( onomatopeja: buaghrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, zvuk lene kako riga).
Niš, idem pod tuš, baciti drk... smeće pa ću van, do grada malo. Na kaficu. Ak iskopam lovu negdje. Obećavam sutra novi post! pozzzz

- 15:24 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Raoul Duke:

We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold.I remember saying something like: "I feel a bit lightheaded. Maybe you should drive..." Suddenly there was a terrible roar all around us and the sky was full of what looked like huge bats, all swooping and screeching and diving around the car...

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MOJ E-MAIL:
dadodilo@yahoo.com

LINKOVI:
Blog.hr
Filip
Teich
FNews