Doc Rock

četvrtak, 30.09.2004.

pip, pip, pip, piiiiiiiiiiiiiiii-p

Nemrem, nemam, jebiga. Moram učit, još danas, pa bum videl sutra. Stol razbacan sa zadacima, pun otpadaka od gumice! Meni već glava puca, nemrem to gledat više. Još se samo osjeća smrad od Smrdljivog Martina kojeg sam kokno sa bilježnicom! Bar je nećemu poslužila! Jebate, taj Martin se sam uzbruji, počne letit i ide na mene. Mrš smrdiš. Dobije bilježnicom, ali sad stol, bilježnica i cijela soba smrde! Pas mu mater smrdljivu! Ah niš, sutra je zadnji dan D u godini. Ako zvisim upisujem 3 put prvu godinu (majstor). Ak uspijem, upisujem pola druge jer sam pol već odslušao. Tak da moram pobjedit i bit će mi pun kurac lakše. A ak zvisim idem šljakat da zaradim za plačanje! Pas mater, ak padnem dva mjeseca sam ja zakurac sjedio u sobi i buljio u stol! Vidite kak me muči. Sav se tresem, grlo suho, srce mi tuče koda trčim maraton, a zapravo se malaksavo osjećam. Koje sranje! Nadam se da ću vam se javit u subotu i napisat kako sam prošao i zaružio cijeli dan i noć (šefice neću se nacuclat da neznam doći doma)! A ak roknem onda ću se nacuclat iz tuge. Pozdrav i sretno mi bilo! HA!

30.09.2004. u 14:09 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je Doc Rock?

Doc Rock je dokumentarno glazbeni program na radio-u Student. Emisija govori o najvećim glazbenicima još od upotrebe žene kao gitare, preko pravih virtuoza do danas. Probat ćemo obuhvatiti sve žanrove glazbe, i to na specifičan način, poznat samo našim glavama!

Nema razloga zašto ne uživati u odličnoj glazbi i možda uz to naučiti nešto o svom idolu.

Radio student streaming

SVAKE SRIJEDE OD 18 - 20 h NA 100.5 MHz!!!!

Glavni krivci

Chapo - mladi arhitekt, osebujnog glasa i brade, gitarista, bubnjar, pjevač i maketar. Smrdi po starom octu.

Medo - stari građevinar, osebujno debilnog glasa i nepravilne brade, samo ima sluha, niš ne svira, te lovac na sumnjive Madagaskjarske tapire za vrijeme parenja. Smrdi po usmrđenom kajmaku.

Dj. Paško Viljson - srednje dobi arhitekt, osebujno dubokog glasa, plitke brade i nauljenog osmijeha. Svira gitaru, pjeva i prdi glasno. Smrdi po ustajaloj kolnjskoj vodi iz šiptarije...