Doc Rock

subota, 25.09.2004.

Kaj to hoda po mom gradu...

Ja ne vjerujem kaj sve možeš vidjeti u tramvaju, to nisu istine! Išao sam samo na sat vremena na fucks i unutar tih čuku sam vidio svakaj. Možda stalno o tome pišem, ali to me dira trenutno!
Pljušti kiša, mrzim kad pljušti kiša, tramvaji puni, mrzim kad su tramvaji puni, tramvaj smrdi, mrzim kad tramvaj smrdi! I sad stojim jedva u tramvaju, kad mutava žena, srednjih 50-tih godina, pokušava se provuči ispod moje ruke da se primi za štangu. Ja sam samo napravio gard-nema mjesta i odustala je! Ali trebao sam je pustiti, ovak je njen mrcinski kišobran cijelim putem bio uz moju nogu i pretrpio sam mokrine 3 stupnja na trenirci! Jao kulture! I nakon 15 min mokrenja oslobađa se mjesto ispred mene, kad luda žena odgurne mene i odgurne jadnog starčeka koji je jedva dočekao to mjesto! Bum, sjedne ono, ne trepne, vadi naočale, vadi onaj sentiš roman iz glorije i čita! Ja pogledam starčeka, jadni trepne i slegne ramenima-ja sam napravio isto. Kako su ljudi nekulturni, zločesti i samo gledaju svoju guzicu! Niš ja ne kažem da sam ja zlatni, jer i ja spadam u te ljude. Baš sam čitao u novinama da je neki 82godišnji starček dobio po lampi usred pune 11-ice oko podneva! Neki lik je htio opljačkat dedu, deda skužil, ovaj popizdil, bum po nosu, deda na pod, krvi svuda, a nitko, apsolutno nitko nije uskočio dedi u pomoć. Ispod tog članka, neki psihički bolesnik je napao neku trebu, uskočio u pomoć 18godišnjak i on dobio po lampi. Poslije je taj lik izjavio da se ničeg ne sjeća jer je bio u psihozi! Jedi govna i pravdi! Taj bu lik izašel van brzo, i opet nekaj napravit. Treba napravit neki objekt, umjesto novog trgovačkog centra naprimjer, koji će služiti za luđake. Treba osnovati lovačko društvo za lov luđaka, pedofila, manijaka, pijanaca i ostalih poremečenih! I sve lijepo uloviti, u čuzu i po lijekovima lupat! Inače nema spasa! Kad sam već kod pijanca, lik mrtav pijan leži na stolici, ispred njega njegova žena (valjda, neznam jel i žensko uopće). I mrtvi ko majke leže i deru se nekaj. Lik se zadere da deca danas sve više piju, kakvo je to školstvo, kakva je naobrazba mladih, svi nekulturni! Pa jebate lik ima pravo. Ak on to vidi, onda smo fakat u kurcu (jebiga moram biti prost)! Neznam jer znate, ali ima likova u gradu koje svi znaju, ono standardni luđaci! Ima lik po imenu Jovanni (čitaj: Đovani)! On vam jedan tjedan ide po gradu obučen kao pilot! I sad on ima odjelo, kapu, čuku i aktovku. Hoda on brzo po gradu, stalno gleda na čuku i govori: Zakasnit ću na let, sad imam let, joj let! Lud lik. Fakat si u glavi zabrije i to je on. Pa je bio broker, svima dijelio (kao) savjete o ulaganjima, on zna cijene, rastove, padove. Majstor je i svaka mu čast na originalnosti. Mislim nije on histeričan, neće nikog ozljediti, čak možeš i pričati s njim! Ali malo mu nekaj fali u bulji! Ako ga sretnete, ako popričate s njim, platit ćete mu cugu, jer će vas dignut na foru. Pravi je! Onda ima lik na trgu koji je mrtav pijan već od 7 ujutro i on glumi nekog konduktera. Stane se na trg i pokazuje tramvaju da krene, fučka i ostalo. Stane se da pješaci ne prolaze i propušta tramvaj. Pa trči napred, pa nazad, maše on rukama, dere se na zbunjene zetovce. Samo mi se on čini opasan! Onda moj kompa gutač šake (njega znate)! Onda pijanac sa smješkom. On se vrti po tramvajima pijan ko guzica i samo te gleda i smije se. Onak je i simpa da ne bazdi po stolnom bijelom po 6 kn! Onda ima lik koji se zove Oko. Liku jedno oko bulji, tj viri van. A drugo mu je skoro zaprto. Izlazi samo po noći, i hoda ispred vas, vi ne slutite na niš jer mu ne vidite facu, onda se naglo okrene i pogleda te! Horor! Jednom me dobio na tu foru, jebate skočio sam, prizor je za dobar hororac! Još ima jedan beskučnik, od jednih metar i kusur, fura istu obleku, smrdi i isfurava dredove koji su se skorili. Žasu za gledat, samo je bezopasan i ok lik. Onako lik Zagreba! Ima ih još gro, samo se nemrem sjetiti! Svašta je na slobodi tu u Zg-u!
I tako kad hodaš po Zagrebu, pogotovo po noći, moraš držat glavu dole, buljit u pod, nikog drugog ne gledat, ne slučajno se zamjeriti nekom debosu i paziti se. Možeš, ako si baksus, i naletiti na nabrijane klince (nij 10-15) i oni će te napasti i prebiti iz čista mira. To su glupi klinci koji zabriju da su skinsi, pa tuku okolo. Mošte mislit kak su hrabri kad se njih 15 zaleti na max troje! Papci i kukavice, još obično imaju palice i ostalo! Tako je na Črnkasu, na Knežiji, na Jarunu, u Dubravi, a moguće je i drugdje. Glupi, nekulturni, nabrijani klinci! Tako je to u Zg, žalosno, eto samo tu riječ mogu iskopat-ŽALOSNO! Pozdrav

25.09.2004. u 13:30 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je Doc Rock?

Doc Rock je dokumentarno glazbeni program na radio-u Student. Emisija govori o najvećim glazbenicima još od upotrebe žene kao gitare, preko pravih virtuoza do danas. Probat ćemo obuhvatiti sve žanrove glazbe, i to na specifičan način, poznat samo našim glavama!

Nema razloga zašto ne uživati u odličnoj glazbi i možda uz to naučiti nešto o svom idolu.

Radio student streaming

SVAKE SRIJEDE OD 18 - 20 h NA 100.5 MHz!!!!

Glavni krivci

Chapo - mladi arhitekt, osebujnog glasa i brade, gitarista, bubnjar, pjevač i maketar. Smrdi po starom octu.

Medo - stari građevinar, osebujno debilnog glasa i nepravilne brade, samo ima sluha, niš ne svira, te lovac na sumnjive Madagaskjarske tapire za vrijeme parenja. Smrdi po usmrđenom kajmaku.

Dj. Paško Viljson - srednje dobi arhitekt, osebujno dubokog glasa, plitke brade i nauljenog osmijeha. Svira gitaru, pjeva i prdi glasno. Smrdi po ustajaloj kolnjskoj vodi iz šiptarije...