Doc Rock

srijeda, 01.09.2004.

"In cugu veritas"

nije uopće puno...

Ili "In vino veritas". Vjerujem u vino, da će me napiti. Koliko je alkohol zastupljen u našem društvu i koliko je zapravo preuzeo naš zabavni život? Možemo li bez njega ili sa njim?
Ovaj uvod zvuči ko sanja, ali možda i je!
Danas je nezamislivo u društvu da se ne pije, još gore loče. Ja se ne sjećam kad sam zadnji put izašao sa frendovima a da sam pio kolu. Ma ne, nezamislivo. Piva, pivo, pive! Alkohol je zapravo moj život. Zabavljam se uz njega, dio je društva, upoznao sam curu moga života-pijan (inaće je možda i ne bi upoznao), kad se veselim-pijem, kad tugujem-pijem. Pa jebate, ja samo pijem. Ne vjerujem da sam u manjini, čak naprotiv danas sve više mladih pije, opija se i drogira se. Danas alkohol postaje jedino sredstvo upoznavanja ljudi, jedino sredstvo sreće i zabave. Tulumi, okupljanja, oproštaljke, vjenčanja, sprovodi, zabave, koncerti, slavlja, blagdani, nove godine, rođendani, uskrsi (ja pijem za uskrs), sve to nezamislivo je, a da ne prođe bez alkohola! Kaj ja zapravo hoću reči, da želim prohibiciju, ma NE! Ja sam jednostavo primjetio, i iznjeo činjenice. Ja sam u toj grupi koji piju alkohol i meni je dobro.
Koliko je ljudi zapavo protiv toga! Svi su javno, ali privatno svi piju.
Ta droga i alkohol su fuj, ali svi naši pisci su ok, naši idoli pjevači, svirači, naši djedovi i bake, svi baš svi su ili se opijali ili se droksali. Bethoven, Mozart-pijanci i drogeraši. Krleža, Cesarić, Kovačić, Kolar-velike pijandure , drogeraši i bludnici. Hendrix, Morison, Joplin, Lennon, Jagger, svi baš svi pjevači i rokeri, pankeri, metalci, pop, blues, rock 'n' roll, sve moguće vrste muzike su popračene drogom i alkoholom!!! Zaključak: Muzika=alkohol i droga, Književnost=alkohol i droga, Ljudi=alkohol i droga. Naš način života=alkohol i droga.
Kaj ja imam na to reči. Jebiga, tak je kak je: rock on (dok još možeš)!!!
Možda nađem negdje nekog novinarčića koji će nešto pametno napisati, ali do tad nam ostaju oni koji piju i oni koji se opijaju! I to je to! Čast iznimkama, ali znam da im je teško i da nisu dobro došli u društvu. Ako možete bez cuge, samo naprijed, ali ak vas to tišti, osjećate se zapostavljeno-jebiga otvori pivu i nazdravi. Ništa ja ne veličam cugu i pijance. Ne kažem da treba se ubijati u cugi. Ne. Pijanci su vrsta ljudi koja je uništila sebi i ljudima oko sebe život. Alkohol koliko god izgledalo da ima dobrih strana toliko ima i loših strana. Alkohol je zlo, treba ga se kloniti koliko god se moglo, ali za malu pijanku budite spremni, jer to je naš način života i doviđorno! Čirs.

Ovaj tekst je napisan sinoć (trijezan) jer sam trenutno na ispitu Mehanike. Dao mi Bog sreće, jer je stvarno trebam (gadan profesor-nacist pravi)! I naravno vraćam se sa dobrim vijestima! U kako ću se napit ak položim...(haha)

01.09.2004. u 11:15 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je Doc Rock?

Doc Rock je dokumentarno glazbeni program na radio-u Student. Emisija govori o najvećim glazbenicima još od upotrebe žene kao gitare, preko pravih virtuoza do danas. Probat ćemo obuhvatiti sve žanrove glazbe, i to na specifičan način, poznat samo našim glavama!

Nema razloga zašto ne uživati u odličnoj glazbi i možda uz to naučiti nešto o svom idolu.

Radio student streaming

SVAKE SRIJEDE OD 18 - 20 h NA 100.5 MHz!!!!

Glavni krivci

Chapo - mladi arhitekt, osebujnog glasa i brade, gitarista, bubnjar, pjevač i maketar. Smrdi po starom octu.

Medo - stari građevinar, osebujno debilnog glasa i nepravilne brade, samo ima sluha, niš ne svira, te lovac na sumnjive Madagaskjarske tapire za vrijeme parenja. Smrdi po usmrđenom kajmaku.

Dj. Paško Viljson - srednje dobi arhitekt, osebujno dubokog glasa, plitke brade i nauljenog osmijeha. Svira gitaru, pjeva i prdi glasno. Smrdi po ustajaloj kolnjskoj vodi iz šiptarije...