četvrtak, 27.07.2006.

Incanto

Je li vam se dogodilo da se u trgovinama ljudi ophode s vama lijepo ili ružno ovisno o izgledu?
Meni se evo jučer to dogodilo, i muž mi je bio svjedok-napokon, jer kad bih mu do sada govorila o takvim razlikama u ponašanju-mislio je da je slučajnost i da mi se čini.
Priča ide ovako;
Imendan, muž-puž-da obraduje svoju ženicu predloži da odemo u parfumeriju i da si kupim omiljeni parfem ili neki po izboru (A kad ih volim…).
Bili smo u šetnji, japanke, kosa u rep (ja, ne muž-puž), ni trunke šminke (opet ja, a ni muž-puž :-D) lanene hlače,…onako casual.
Ulazimo, žena od svojih četrdesetak nas odmjeri, dobardanizvolite-reče u komadu.
Zanimaju me ženski parfemi…(tu me prekine)
Imamo od 30 kn, ako vas zanimaju, Tricia, Shock, …i još neki «naši» koje ne podcjenjujem, ali ona-parfumerijska žena- ni da bi bacila pogled na vitrinu s onim malo više po mom ukusu.
Kad je izrecitirala parfeme do sedamdesetak kuna buldog-facom (dakle, ni trunke smješka ili prijaznosti) pogledala me i rekla: To je to!
Sad ja: Zanima me incanto (da, piše se malim slovom), Salvatorea Ferragama.
Kad ono, odjednom- odjelo pretjerane i usiljene ljubaznosti krasilo je parfumerijsku ženu. Brzo je nabacila najširi osmjeh,topila se i skakala na svaki moj izrečeni naziv parfema,…
Zar je izgled uistinu onaj koji odlučuje kako se netko ponaša prema nama?
Zar nas «roba» koju kupujemo svrstava u red onih prema kojima su ljubazni ili neljubazni?
Vjerujem da svatko ima ovakvih primjera,…nekad ih vidimo, i zabole nas, a nekad zažmirimo na te stvari.
Mene je jučer dotaklo…

| 21:12 | Komentari (13) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.