subota, 24.06.2006.

...obuci me u crveno!


Na mom dvostrukom poslu odgojitelja i zdravstvenog radnika radila sam s mnogo djece zaražene virusom koji uzrokuje AIDS. Odnos koji sam uspostavila s tom osobitom djecom, meni je predstavljao pravi dar u životu. Naučila su me tako mnogo toga, ali naročito sam naučila kako se velika hrabrost može naći u najmanjim paketićima. Dopustite mi da vam ispričam priču o Tyleru.

Tyler je rođen zaražen virusom HIV-a; i majka mu je bila zaražena. Od samog početka njegova života ovisio je o lijekovima kako bi mogao preživjeti. S pet godina operativnim putem ugrađena mu je cjevčica u žilu na prsima. Ta je cjevčica bila povezana sa sisaljkom koju je nosio na leđima u maloj kutiji. Na sisaljku su bili obješeni lijekovi koji su mu kroz cjevčicu neprestano stizali u krvotok. Povremeno je također trebao dodatne količine kisika kako bi lakše disao.

Tyler se nije htio odreći ni jednog trenutka djetinjstva zbog te smrtonosne bolesti. Nije bilo neobično vidjeti ga kako se igra i trči po dvorištu noseći na leđima svoje lijekove i vukući za sobom mala kolica s bocom kisika. Svi mi koji smo poznavali Tylera, divili smo se njegovoj životnoj radosti i snazi koju mu je ona davala. Tylerova mama često ga je zadirkivala da tako brzo juri da bi ga morala obući u crveno. Tako bi ga mogla brzo uočiti, kad pogleda kroz prozor da vidi kako se igra u dvorištu.

Ta strašna bolest konačno je istrošila i mali stroj kakav je bio Tyler. Ozbiljno je obolio, a nažalost, i njegova HIV-om zaražena majka također. Kada je postalo očito da neće preživjeti, majka mu je počela govoriti o smrti. Tješila je Tylera time da će i ona umrijeti i da će se uskoro opet naći na nebu.

Nekoliko dana pred smrt Tyler me pozvao do svog bolničkog kreveta i prošaptao:
'' Uskoro bih mogao umrijeti. Ne bojim se. Kad umrem, molim te, obuci me u crveno. Mama je obećala da će i ona doći u nebo.
Kada stigne, ja ću se igrati pa hoću biti siguran da će me naći.''


Cindy Dee Holms

| 23:19 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.