Sta me gledas?

petak, 09.06.2006.

hahaha

Ajd molim Vas kliknite na ovaj link i pomognite mi da si povecam svoju muskost roflroflrofl

http://www.enlargeyourpenis.de/23020.html
- 03:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 06.06.2006.

pozor

Zbog nemogucnosti autora ovog bloga (znaci mene) da izvede ista od ovoga danas (kasno se sjetio, kisa padala pa mi je bilo hladno i nije mi se dalo ic van, pa sam gledao tv, zaspao, bla bla bla) ova akcija se produljuje za jos jedan dan. Tako da slobodno navalite, ostatak svijeta ce vas razumjeti :D

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

HAil satan

Nista posebno. Samo da na ovaj svecani dan pozdravim nama naseg dragog sotonu :D
HAIL!
- 16:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>