diem mortum

subota, 05.01.2008.

........I NOGA U GUZICU JE KORAK NAPRIJED.........

21.prosinca bilo nam je godina dana.dobila sam od sovića ogrlicu koju sam zeljela) a on od mene remen.proslavili smo godinu dana u našem stilu-na prvoj pomoći.ja sam imala virozu i bljuvala sam blago rečeno kao sotona.i tako čitavu noć.3 dana sam provela u krevetu i više nisam mogla..........na božić smo bili u marišćini-belom je bio rođendan.novu godinu smo dočekali s dinom ,dianom,matijom i ekom u konobi gdje diana radi-svi pijani..u biti-od početka praznika rijedak je dan kad smo potpuno trijezni hahha-nije smjesno.prije tri dana sam se ubila tekilom-gadno i incidentno.slijedeci put kupujem sombrero i nosim kaktus.
jucer se nisam napila iako je bašiću bio rođendan.samo smo morena i ja bile trijezne:(

eto za dva dana se vraćam na fax.ono sto svima koje znam za novu godinu želim:
-puno dobre kvalitetne zabave
-puno uspjeha u životu
-puno djece za one koji ih zele ili namjeravaju imati-s time svima i puno dobrog sexa
-puno zdravlja(nemojte se ugledati na mene-opet sam sick)
-puno alkohola i droge ako to preferirate
-I PUNO SVEGA STO SI SAMI ŽELITE

jucer se palah zatvorio.nadam se da to nece biti zadnje zbogom.nek samo spale čarlija na lomači.slijedeća je teta roža ta koja zatvara svoja vratašca.bliski izvor kaže da i beli prodaje uskoro marišćinu.I KAMO DA JA DOVRAGA IZLAZIM U OVOM NAZOVI ROCKERSKOM GRADU?
možda da otvorimo neš svoje?
bili smo u booki jučer.klinci,skinjare..skoro pa fajt jer dino zna izabrati psihopate s kojima će se tuči.sova i bašić su jedva čekali.

tužna je slika ovoga grada i postaje sve tužnija.razmišljam da pošaljem obersnelu pismo da ide u tri PIČKE MATERINE ON I NJEGOVA GLUPAVA POLITIKA.
jučer,ispred palah policija dođe i potjera nas-narušavamo mir stanara koji spavaju.nesmijemo ni oplakivati.a galame nije ni bilo.eto im ,nek spavaju sada i vječno kad su šupci.jebo ih taj san!
sta je s mojim snom?da vidim rijeku kako bi trebala biti.......................rijeka kakva je bila.......................
pardon na psovkama al mi je dosta više svega.imam osjećaj kao da sam na planetu koji mi je stran,planetu noćne more na kojem se nisam htjela probuditi.neznam koliko suza treba proliti...........


i eto sretna nam nova godina!!??
-biti ce kao i sve do sada-jedna gora od druge-htjeli mi ili nehtjeli...........
zar je previše tražiti svoj mali dio svemira u kojem ću moći biti što jesam?

ali.iako je sve u banani neću biti skroz pesimistična jer .....I NOGOM U GUZICU JE KORAK NAPRIJED!!!

- 21:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #