diem mortum

petak, 13.07.2007.

TETOVAZE

Image Hosted by ImageShack.us



Svoju prvu,a nadam se,ne I zadnju tetovažu sam napravila u siječnju ove godine.tetovirala sam se kod vlade(prije je kod točke tetovirao-sad je kod corsa).istetovirala sam zmaja na rebrima na lijevoj strani.inace,mjesavina je fantasy I kineskog stila.ostvarila sam si tu ideju nakon 4 god.smisljanja I razmisljanja sto zelim tetovirati a da predstavlja moj karakter I stav, I mnogobrojnih crteza I informiranja po netu.inace,smatram da je glupo “ukrasavati” tijelo necim sto za nas ne predstavlja nesto znacajno I nosi svoj “teret”.smjesni su mi I jadni ljudi koji se tetoviraju samo kako bi izgledali “kul”.

Prvi put mi je napravljen zapravo samo outline sto je trajalo nekih 7 I pol sati uz naravno stanke.nakon mjesec dana dovrsen je cijeli I to je trajalo nekih 4 sata.cijelo vrijeme sam tetovirana pod anestezijom koja je zahtjevala sama 100-injak uboda u predijelu rebara a za bas tetoviranje neznam ni sama koliko me puta bocnuo.najneugodniji dio tetoviranja je bio onaj završni kada je lidokain popuštao(iako je pomalo bolilo cijelo vrijeme.inace su rebra jedan od najbolnijih dijelova za tetoviranje),a tankim iglicama je radio završno oblikovanje detalja.brisanje tinte s tetovaže da ne opisujem koliko je iritantni I bolno bilo.uglavnom,preživjela sam I nadam se da cu ove godine u listopadu ili studenom ici napravit dva hrasta na leđima.isplatilo se.btw.tetovaža me koštala “laganih” 1100 kn.

A JESTE LI ZNALI……….

Prvi pripadnik zapadne civilizacije koji je dokumentirao tetovaže na ljudskom tijelu bio je moreplovac JAMES COOK.Od tradicionalnih oznaka pripadnosti plemenu I štovanja božanstava,tetovaže su se razvile do dekoracija I modnih ukrasa koji ponekad mogu biti smiješni,neukusni,loše napravljeni,a nazalost,ponekad mogu biti vrlo opasni po zdravlje.

James Cook 1760. Je u svome dnevniku opisao tetovaže koje je vidio na domorocima dok je boravio na Tahitiju I u Tasmaniji.Moglo bi se reći da su on I njegovi mornari donijeli taj običaj u Europu.Danas se smatra da je čovjek koji je započeo taj fenomen u Europi bio Englez John Rutherford.On se navodno,na nekom od pomorskih putovanja iskrcao s broda u otočnom arhipelagu Novog zelanda,gdje je oženio kćer maorskog poglavice.nakon 6 god. Zivota na otoku vratio se u rodni bristol s novinom u svom izgledu.bio je istetoviraN od glave do pete,uključujući I lice.Kasnije su Cookovi mornari dovodili tetovirane domoroce s ekspedicija po Australiji kao atrakciju engleskoj aristokraciji.nakon nekog vremena I sami mornari su se poceli tetovirati.


Sama riječ tetoviranje je preuzeta od tahićana a znači tuckati.arheološki dokazi govore da je tetoviranje daleko starije I nije doslo od tahicana.postoje izvori o prvim tetovažama koje potječu iz egipta,još iz davne 4000.god.pr.kr.Taj običaj je postojao u raznim dijelovima svijeta,osim kine.19.09.1991.je na ledenjaku similaun u tirolskim otztal alpama pronađen smrznuti čovjek koji je prema ispitivanjima živio 3300god.pr.kr..na njemu su pronađene plave crte I na njegovoj kosi,najstariji pokušaj šišanja.

Različite kulture imaju različite načina tetoviranja,ali danas u modernom,civiliziranom svijetu se koristi specijalni alat.boja se nanosi posebnim iglama koje se spojene na mašinicu spojenu na struju.

U arapskom je svijetu razvijena metoda privremenog tetoviranja kanom.takve tetovaze izblijede nakon nekog vremena,te se moguće tetovirati na isto mjesto I po nekoliko puta.nesto slicno biotetovazi.

- 17:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #