diem mortum

srijeda, 11.07.2007.

eto.dosla sam s prijemnog........

neznam da li da placem ili da se smijem sama sebi.jer da nije toliko tragicno.bilo bi komicno

najjednostavnija pitanja sam zajebala-gramatiku necu komentirati jer to je katastrofa-bar je to poznato vec
mozda mi jednostavno nije suđeno.a jaja bi si pregrizla da mogu studirati na filozofskom i to bas hrvatski-bez sranja.kunem se vlastitim kurijim ocima kako bi se reklo

sta je najtuznije....doslo je masa nekih fantoma-neznaju se obuci al kladim se da uce i dok vrse veliku nuzdu

ako nista drugo-ja se bar znam obuci.a i brigita.nije da nas hvalim al malo nas je izgledalo kao da ne cuvamo ovce negdje tamo u donjoj vukojebini pripizdinskoj

uzalud mi sve procitane knjige,uzalud mi sve ove godine nade.............uzalud mi svi stihovi koje sam napisala i koje cu napisati

idem slusati lonely day od glupog SOAD-mrzim ih i sugavi su i nepodnosim ih.i da srot su.ali ta pjesma je definitivno super za izrezat si zile gudalom za gusle(to je inace instrument iz tradicije dalmatinske zagore,ponekog dijela like-mislim,hercegovine i dubrovačkog zaleđa)


i SAD JEDNA ZALOPOJKA

Tulipani su odavna vec procvjetali,
Živote-
radosti
I….žalosti,
Tko bi rekao da Nas od sada pa na dalje
Cekaju samo
Karanfili krvavi,
Pleh,
Zemlja I u njoj crvi
Prozdrljivi.


- 11:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #