nedjelja, 28.10.2007.

Izbori... za koga glasati ?


Napunio sam 18. godina, sada sam punoljetan, znaći da sam sada kao građanin ove države dužan glasati na izborima, ali za koga ?
Trenutno po nekakvim statistikama građana, da su danas izbori prva stranka bi bila SDP,a druga HDZ. Znaći ili SDP sa svojim motom "Ljudi su snaga" ili HDZ sa svojim HDZ ZNA! Smiješno...
Ako pogledate na koji način te dvije stranke reklamiraju sami sebe ( Blate suprotnu stranku na najgori mogući način !!! ) zapitat ćete se; Dali je to stranka za koju bi JA trebao glasati ?
Kako normalan čovijek da glasa za nekog tko će idućih godinu dana biti zadužen za napredak naše države, ako je ta osoba vulgarna i nepoštuje ostale, pa čak i ako je suparnik ?!
Sviđa mi se HDZ-ova reklama; OSTVARENO u kojoj pokazuju sve što su do sada ostvarili, ali nisu naveli sve što su obećali !!!! A to je ono što opisuje izbore, sama obećanja i obećanja, i ništa od toga kasnije... Nešto kao počnu raditi pri same izbore da bi prikupili koji glas i to je to... Kasnije ništa od toga...
Jedni obećaju ovo, drugi nešto drugo, i sad Vi gledate šta je za Vas bolje pa ćete za te glasati, al svejeno će na kraju ostati na istom, samo obećanju...
Znaći i dalje stoji ono Za koga glasati ?
A opet nada umire zadnja, pa nekome morate dati glas ili dopustiti da netko drugi glasa umjesto Vas ukoliko Vi neiziđete na izbore. Stoga iako smo neuki po tom pitanju glasat ćemo za one koje bar koliko toliko vrijede taj naš JEDAN glas...
A valjda će nešto i biti od ovih izbora...

| 14:57 | Komentiraj (16) | Printaj |

<< Arhiva >>

Design by: Dark Knight



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Ovdje će pisati sve o svjetskim misterijama koje se čovječanstvo boji čuti i povjerovati u to, te o nekim mojim stajalištima o današnjem svijetu








Who the Hell am I ??




Ja sam jedan bivši bloger iz Vinkovaca koji se povukao kada su postove ljudi počeli pisati samo da bi dobili komentare, odn. onda kada je blog izgubio ono što je nekada bio, internetski dnevnik....
Sada svi imaju svoj blog al malo njih stvarno zna praviti prave blogove...
Ovaj blog je stvoren kako bi se "stari" blogeri vratili....

najveći od njih su:
Night Saber
Chosen One - Magic World's
White Tiger
Cronicle's
The Doomed One
DnD Masters
Mistic One

Linkin Park Fun Club

Kontaktiraj me:
E-Mail: lega_mc@city-vkci.com
MSN: mc_lega_vk@net.hr
ICQ: 322-259-499

Blog je optimiziran za sve vrste browsera...
testiran na operi, Mozilli FireFox, BitComent i Internet Explorer