10.04.2006., ponedjeljak

Got my mind on my $, and my $ on my mind...

Evo promoviran van jednog mog "prijatelja"... kojega vecina vas zna...








Naime rijec je o Swenku... Vi ga mozda znate iz skole ili pak sa baluna ili samo iz viđanja, al ja ga znan cili zivot... Zajedno smo isli u vrtic i on mi je prvi prijatelj koliko se ja sican... Bia je tu jos Boško, i nas troje smo uvik bili skupa, al onda san se ja odselia i mi smo se prestali druzit...jbg...al viđa san ja Swenka i uvik bi si se uredno javili...sad idemo zajedno u razred...hmm...kako je svijet mal...Inace on je skroz normalan momak, trenira balun, slusa "narodnu" muziku, šminker teški!!!smijeh


Inače je kralj i zna se zajebavat, iako zna neka pretjerat i onda se nikome nesvida, al svi imamo svoje momente... Nabrijan je na motore i nogomet i tako te stvari... Znan se dosta često s njin svađat al to je cisto iz pidarija, ili san ja ljut ili zivcan pa on sa nekin glupin bazama iritira, ili je on nesto ljut i onda ga ja iden sprdat (iako neznan da je ljut) i on popizdi, al uvik se pomirimo i sve bude ok... On zna da mu ja cuvan leda i da cu ga uvik branit ako triba...

Nea sta nea Kralj!

I jos san zaboravia da ima jednu presmisnu priju...jednu malu...mislin da je plava ili tako nesto...:)


Pozz

- 00:36 - Komentari (17) - Isprintaj - #

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mala napomena za dizajn Bloga:
Ako ovaj Blog pregledavate sa "Internet Explorer-om" vidit ce krivu verziju, on ustvari tako neizgleda, podešen je za malo bolje Internet Browsere tako da po mogucnosti gleate sa Mozzilom ili Operom...

Hvala