srijeda, 14.03.2007.

Keroro-Keroro...

hm....trebam ic u Trst a neda mi se...Za dva tjedna mozda i u Ng na rodjendan...Trebalo bi se organizirati....Kad bi bar nasao nekog s autom da me odveze do Okucana...Al mi se neda bas zvat okolo...Neki ljudi su dosadni...Ko bi izdrzo s njima u autu 7,8 sati....Nisam dugo isao vlakom al mi je muka od vlakova...Treba cijeli dan putotvat...a s obzirom da u nedjelju moram nazad uopce mi se ne ide vlakom....
Nista...razmislit cu....Dobro mi je i vam....Vrijeme je preodlicno....Kise nije bilo bokte od 11 mjeseca moglo bi se tak rec....Van idem u majici bez jakne...Sunce budi raspolozenje i uopce mi se ne razmislja o nekim dramama....

I can feel it coming in the air of night.....Ou lourd!!!
Gledo sam onaj novi MIAMI VICE i tam je bila ta pjesma od Pedofil COllinsa u nekoj nju metal verziji....Al je zbilja zakon tak izvedena....sad ju stalno pjevam...Marko naturally eight member of naturally seven boys...
- 17:03 - napiši nešto (17) - blog na papir... - #

<< Arhiva >>