listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by::: POWERANGEL99

O Meni...

...Ja sam jedna luda cura sa
najljepsim imenom
na svijetu (hehe)...MELANI...
....Zivim u Slavonskom Brodu...
....Idem 1 h. ekoloski tehnicar...
...Volim se zezat,izlazit van...
slusat glazbu...
i jos puno toga..i da... jednog cerekcerek
cerek Ivana...i svoj 1.h smijeh
...Ne volim umisljene i dosadne
ljude,laz...
...Moje frendice...Snjeza,Anita,,Ana,
Kova,Ivana,Petra..
...Moji frendovi...Ivan P.,Marko,
Domagoj_breaker,Domagoj.
...ak je kom dosadno nek se javi na msn:...
mellani.n@hotmail.com sretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Oči su ti umorne kao da si plakala, usne
su ti umorne kao da si ljubila ! Ne laži me
djevojko nisi ga preboljela ostao je trag
koliko si ga VOLJELA!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



bedzevi.com,button,badges,priponke,Imam decka



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

***zasluzeno mjesto***
Iva
Snjeza

****
Zašto plačes malena, čemu oči vlažne ?
Zar da mladost svoju gubiš zbog ljubavi
lažne, nemoj prijo da te tužnu ikada gledam
jer te on NIKADA NIJE BIO VRIJEDAN

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dobro dosla tugo...

Sad kad sam jedan od bivsih
znam da nije ti stalo
glasom od sapata tisi
sam sebi kazem budalo

Jer znam da trebao ne bi
al' ja jos mislim o tebi
u meni nada rodi se
i umre svaki dan

Necu da te krivim
al' ovo moram ti reci
jos uvijek zbog tebe zivim
s tugom, al' nadam se sreci

I prije nego se snadjem
ona se kraj mene nadje
da me na tebe podsjeti
a ja joj kazem

Ref.
Dobrodosla u moj dom, tugo
mirises na usne njene
hajde reci drugu svom
ko ih ljubi mjesto mene

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...Moja Corkica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Parni Valjak: Sve još miriše na nju

Ne pitaj me nocas nista
pusti me da sutim
ja nocas trebam mir
stare rane opet peku
moje bitke dalje teku
duso, ti nemas nista s tim

Sa tvojeg izvora moja se dusa napila
zedna tvojih godina i sada mamurna
pita gdje je utjeha
gdje je mladost nestala

Idu dani, ja ih pratim
ponekad do tebe svratim
duso, trazim zaborav
molim sate da se vrate
tragovima njenim hodam
kao da je tu

Sve jos mirise na nju
i dan i jutro sto ce doci
nakon ove noci, noci bez sna
i dvjesto godina
da ih brojim u samoci
otkako je otisla

U mojim venama jos je njenog otrova
jos je doza prejaka
a tebe ljubim i da ne poludim
da zaboravim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


********

Dugo sam plakala nad tvojom slikom,
još više ćeznula za tvojim likom
. Tiho te zvala u svakoj noći iako sam znala
da nećeš doći. Mirno si rekao da imaš drugu i tako
mi nanio
bol i tugu.
Tužna sam vesela lica krila tugu
od prijateljica.
Teško je danas sretan biti,
a još teže uzalud voljeti.
Da te uvijek gledam to me je
strah jer kad tebe vidim ja izgubim dah!!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

toliko osjećaja u mojoj duši,
suprostavlja se,bori se...
ruši moj svijet izgrađena na iluzijama...
građen na lažnim nadama,
nadobudnim pjesmama
starim,ispraznim sjećanjima
na boli koje iziskuju...
noći ispunjene suzama,
jecajima,nožem,krvlju...
sve to ruši se...
gubi se...
zaboravlja...
krečem ispočetka s njim...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,Bitch from hell


...Matic...

Image Hosted by ImageShack.us


TUGA DOLAZI KASNIJE

jednom kad sve ovo završi,
bude daleko,
kad svane dan, nestane mrak,
kad dođe netko i rasplete sve
što veže me sve niti ovog sna
možda tad ću ti priznat koliko sam te voljela...

jednom kad mi sretnemo se u vrevi grada,
ako ti ime izgovorim i ne zadrhtim tada
i ako se ti osmijehneš mi kao nekada
možda ti priznam koliko sam te voljela...

možda ću tad reći ti sve,ali danas još ne,
to ne rade velike djevojke ne, ne, ne...
one se nasmiješe tek
i odu bez tuge jer tuga dolazi kasnije...

jednom kad ti pogledaš u oči moje
kad ponos više ne bude igra za dvoje,
tad ćemo mi pričati dugo ko' nekada
i možda ti priznam koliko sam te voljela...

Image Hosted by ImageShack.us



Moja Iva,uvijek me savjetuje..
-Black metalka,prezgodna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ti možeš drugoj u zagrljaj pasti,i
Drhtati poput morske pjene,ali kad budeš
Na vrhuncu strasti,gledat češ nju a vidjeti mene

Image Hosted by ImageShack.us


1.Kakav je život kad u jednu čašu stane,
Kako da zamolim zoru da nikad ne svane...
Kakav je život u kom mjesta sreči nema,sanjam,
A srce mi budno,sve je uspomena...

2.Ne plaći tata,ne plaći mama,što više nisam sa
Vama,moj život je bio loše sreče,zato me zauvijek
Prekrila tama...Ne plači mama,ne plači tata,ne krivite
Sudbinu ,ona nije kriva,ja sam htjela da odem sa ovoga
Svijeta,tamo gdje se vječno sniva...
Život je samo bolna igra,
Mladost je previše ljubavnih jada,boli i tuga
Što mi slomi srce,zato sam umrla tako mlada.
Kada budete nosili u grob,nemojte jecati ni glasno
Plakati,suzama me nečete vratiti,jer ja ču od sad pa
Do vječnosti spavati...

3.moja posljednja želja je da me polako i tiho
Spustite u grob,,bez ijednog bolnog krika,bez
Izgovorenog imena mog.Na zelenoj travi oko moga groba
Posadite 15 bijelih ruža,s na spomeniku napišite : VOLJETI SE MORA ALI ŽIVJETI NE MORA!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Plavi Orkestar: Od rođendana do rođendana

Ponekad se probudim
zelim da te poljubim
u sobi bez ijedne sijene
nikog samo ja i vrijeme

Sve se moze srediti
ali tebe nista
ne moze zamijeniti

Kradem noci danima
s najboljim jaranima
ponekad sam slabe volje
prazno mi je ali bolje

Sve se moze srediti
ali tebe nista
ne moze zamijeniti

Ja od rodjendana pa do rodjendana
cekam samo poziv tvoj
makar prazne rijeci, bice dovoljan mi znak
da jos nije gotovo

Svaka nova godina
je slatka nepredvidljiva
u danima buducnosti
hiljadu mogucnosti

Sve ce se promijeniti
ali sta ce tebe
sta ce mi zamijeniti

Dovoljan mi znak
da sam nekad bio, samo tvoj

Image Hosted by ImageShack.us






srijeda, 31.10.2007.

.......Opet ja........

NiJe baš prošlo PUNO od kad nisam ništ pisala...
Al nea veze..Sad cu pisat nešt o svom 1.h..najboljem razredu
hehehehe....To je jedan totalno lud razred koji jako volim..
Pa krenimo..
- Beta...super cura,uvijek spremna za zezanciju...
-Klara I Karolina-Isto super cure,spremne pomoc...
-Ivan J-nisam ga baš najbolje upoznala,al mi se čini kao ok..
-Antonio-zanimljiv...
-Marina-nasa plavuša s mikrca...
-Ana-super cura...
-Petra-nasa rockerica,pametna,sve 5..
-Kova-odlicna cura
-Zlaja i Ceko-legende od ljudi...
-Iva-moja kuja..black metalka,super frendica,prezgodna..(imam ju u boxu)
-Antonia-Super cura...
-Maja-Zmaicka(hehe)sve 5
-Ema-Ko i maja
-Dario-super decko,zajebant..
-Ivana-naša predsjednica,odlicna frendica,
-Snjezana-moja snjeza,best frendica,cura od povjerenja..
-Narela-sve 5
.....ne da mi se više nabrajat al i ove koje nisam napisala
su stvarno legende i super osobe,stvarno sam dobila najbolji
razred...BolJI niSam Mogla doBit...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

|TaLk... 42| ...OR ShuT Up| #|

nedjelja, 28.10.2007.

MojoJ LjuBavi

Nisi 1.koji me je dotaknuo...Nisi 1.koji me je
zagrlio..Nisi 1.koji me je poljubio,niti koji me voli...
Mozda i nisi 1.kojeg volim,niti 1.koji me je imao.
Nisi 1.s kojim zelim da traje...cini se da bas ni po cemu
nisi poseban.Tek si jedan od...kojem sam ja jedna od...
Nisi 1.koji me je dotaknuo,ali jedino trag tvojih usana
postoji na meni.Nisi 1.Koji me je zagrlio,ali si prvi u
cijem se zagrljaju osjecam sigurno...Nisi prvi koji me voli,
ali si prvi koji me voli tako snazno.Mozda i nisi prvi kojeg volim,
ali si prvi kojeg je lako voljeti.Nisi 1.koji me je imao,ali si 1.
kojemu bi dala sve..I ne,nisi prvi s kojim zelim da traje,ali
si prvi s kojim ne zelim da prestane........
volim te...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

|TaLk... 12| ...OR ShuT Up| #|

subota, 27.10.2007.

Melani & Snjeza...

Evo nas dvije pisemo post...dosadno nam je...
Danas smo isle do grada..nema zive duse..
Ovih dana se nije bas nest posebno dogodilo..
Osim sto se Snjeza zacopala hehe...i Ja s njom...
U skoli isto...zabavno,kad je Zlaja u blizini...heheheheh..
Ne da mi se vise pisat....budem ja vec..
I sad da poZznem cijeli svoj razred...
...Ivana,Petra,Kova,Zlaja,Ceko,Iva,Antonija,Ema,
Maja,Matic,Jandrlic,Sandra,Andrea,Romina,Marija,Coro,Stipa,
Antonio itd...sorry ak sam nekog zaboravila..
Pusa od Snjeze i Melani!!!!!!!!!!!!!!sretanwavekiss


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

|TaLk... 19| ...OR ShuT Up| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.