Gramziva u ljubavi

12.09.2011., ponedjeljak

Isus ljubavi

Prst na usnama kaže mi da šutim
A očima ti govorim da se više ne ljutim

Jer

Ti nemaš mjeru u količini ljubavi
Koju daješ
Prepotentan si, u onom dobrom smislu
Pre
Potentan

Jer

Ti si prvi koji je luđi od mene
Koji se ne libi ponašat' poput žene
Tvoji osjećaji
Tvoji osjećaji

Jer

Emocije su tvoje slobodne i vidljive
Reakcije su tvoje stišane i stidljive
Ali
Osjećaji
Ali
Osjećaji

Tvoji osjećaji
Nemaju premca
Tvoji osjećaji
Uskrsavaju mrtve
Tvoji osjećaji
Bude prošlost

Digni se, Lazare
Svjetlost nek' te vodi

Ti si prvi kojeg znam

Ti voliš ljubav.
- 21:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.09.2011., četvrtak

Ljetna romansa 3

Kao da sam na ježa stala
Ostao si u meni.

Zvao si me moja mala
U morskoj pjeni.

Ljubav naša s morskog žala
Bio si u meni.

Široka nam je bila kala
Osjećaji neskriveni.

U tvoj svemir ja sam pala
Priljepak na tvojoj stijeni.

Valjda priroda nam je to dala
Muškarac slomi srce ženi.
- 22:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Berenikina kosa

Milost nisi imao kada si odlučio
Da nemamo budućnosti
Kriv si što glas ti je posprdno zvučio
Pa ni ja milost neću imati.

Posljednja riječ, posljednji dodir
Volim te i gadiš mi se
Istovremeno
Posljednji poljubac, posljednji pogled.

Kontra razuma sam išla
Odabirući tebe
Prijatelje napustila
U obranu tebe.

A ti gord
Poput Byrona
A ja sama
Poput Berenike.
- 22:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2011  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2011 (3)
Lipanj 2011 (6)

Opis bloga

Gramziva u ljubavi...