djeva bajna

petak, 27.03.2009.

Ljuubo ljubomora na srce mi sjela, ovo moje ludo srce puklo na dva dijela

Svako pravo žensko 21. veka koje drži do sebe, autoinficirano je virusom egotripera, egosifilisa, egoklamidije i ostalih bolećivosti iz porodice egosuficijencije. E.

Pandemija je to, kažem vam.

Stadij dotičnih vrsata boleštura ovisi koliki dio samospoznajnog aparata je virus zahvatio i s kolikom uspješnošću bolesnica drži virus pod kontrolom. Tu su još neki od faktora:

cjepivo
preventiva
odgovorno ponašanje
IQ, EQ, SQ, star trek Q
utjecaj okoline
stupanj svjesnosti vlastitog kretenizma ukoliko se tvrdoglavo ustraje u odbijanju liječenja, et cetera, et zeptera.

Svi ovi čimbenici, njihove kombinacije te primjena istih govore i ukazuju kako, koliko i na koji način će zaraženost utjecati na kvalitet življenja.

Nezgodacija se dogodi kad nijeste ni svjesni da ste zaraženi. Kako to najčešće i biva. Pa u tom neznanju tlačite, a možebitno i širite bolest na bližnjega svoga.

Zarazite bližnjega svoga kao samoga sebe.

Srećom da je Isus uskrsnuo (i sad će opet za par tjedana) jer bi se inače okretao u onom svom grobu kad bi vidio da ga parafraziram. Isuše, neoj se ljutit.

Uglavnom. Kako sam ja jedna izuzetno visoko osvještena đevojka koja brine o svom fizičkom ter mentalnom i momentalnom zdravlju, virus je u meni samodetektiran još najranijih dana mog lika i djela, stavljen u karantenu te on tako inkubiciran čuči i čami. I ja mu ne dam vanka. Ni pod razno.

Djeva bajna = Wolfgang Priklopil.

Ok, ok, crnjak. Bat ju gat d pojnt.

No. Hauevr, virus u karanteni čuje & vidi sve šta se događa vani i pokušava se domoći slobode ne bi li onda udario ko maksim po diviziji.

Jedan od ključnih momenata kad gosn. EgoVirus ište na zrak je trenutak kad sa vašim supartnerom načmete temu bivših kalaštura koje su prošle kroz život mu njegov ko divlje svinje kroz kuruze.

Isto kao što ste ubeđeni da vam se roditelji ne seksaju, tojest priznate samo taj jedan jedini put kad su napravili vas i to u nekoj pristojnoj pozi, pod debelim ćebetom, u tišini i mrklom mraku, prekriživši se after duin it, e isti taj stepen ubeđenosti je na snazi kad dođe pitanje broja te intenziteta prošlih emo-intelektuo-fizio uparivanja koja uključuju vašeg dragog, ali ne i vas.

Naravno, više je nego očita razina gluposti tog djetinje-pubertetskog samouvjeravanja da ste upravo vi, ajde može proć - drugi, treći po redu, ali svakako prvi i jedini kad je u pitanju Ono Pravo.

I eo nas tute do naše virulo infekcijon.

Čika virus trese, lupa, udara po blindiranim vratima vašeg zdravog razuma i oće da ga skrši u paramparčad ili barem pomuti!

Omniapoznato je da je najbolje ne otvarat pandorinu škatulju. I bit mudra. I mučat. I umučat onog crvenog vražića (ferdu - za karlovčane) na desnom oli lijevom ramenu (rame ovisi o političkoj opredijeljenosti).

Ali ne! To jednostavno nije u našoj DNK.

Što znači da se onda ipak potegne pitanje.

A kulike si jih imal? I kaj je bilo ž njimi?


U mom slučaju, srećom ili nesrećom - kako se okrene, razgovor se, sasvim slučajno, potego preko telefona.

Umjesto da mi veli – koke moja, mani se ćorava posla; on se, siromak, ufatija u koštac sa pitanjem.

Pa muko moja pređi na drugoga. Počeo zbrajat, oduzimat, množit, dijelit, vadit korijene, čupat travu i korove, potencirat, impotencirat, pravit faktorijele, varičele, primijenjivat vieteove vormule, pa vako pa nako, e ne bi li da bi li u konačnici došo do brojke 7. I onda u nedostatku moje verbaluše, a posebice neverbaluše koja je u tom trenutku bila frozen jocker smile s druge strane slušalice, izvalio – šalim se..

Ma šalilo ti se na mitrovici!

I tak.

Kad je počeo prtljat kaj s kojom, zbrda zdola, sve nešto zeko pije mlijeko, ništa ga nisam mogla povatat, rekoh mu vako:

Ako će bit paraleledunjeranke, od sad ćeš ih kudikamo lakše prebrojat jerbo najme, ostat će ti uvijek urezani u sjećanje – njiovi sprovodi. A za potrebe dokumentacije i arhiva lijepo ću ti pravit fascikl sa njiovim osmrtnicama..uz herbarij, ako želiš.. A da mu pokažem svoje veliko srce, dobrostivost i amazing grace, obećajem mu ovim putem da ću čak uplatit i kvadratić tuge i žalovanja za dotičnom kurbačom nesretnicom u večernjaku. I to na petak..tad im je veća tiraža..

Pa kaj ja nisam duša od žene? Duša, velim vam!

I tak.

Ti se dragi ništa ne brini. Tebi ću svezat kičmu u mašnu. Molit ćeš Boga da ti umjesto mene pošalje teže oblike trbušnog tifusa, kolere, hripavca i SARS-a zajedno plus posebnu isporuku stidnih vaški. A ti ne imo dovoljno dugačke ruke da se počešeš. Ljubi bubi moj! cerek

I tak.

...

P.ost S.ekretum: djeco pustimo šalu na stranu. Iskreno? Lako se meni zajebavat sa svim tim..sve dok ja vidim taj topli pogled kojim me milki.. Dok god bude toga, ja mogu ođe prdekat o ljubomori i virusnim infekcijama do mile volje.. To je zapravo cijela bit i poanta.


Inače, pronalazak cjepiva sa idealnim performansama je otežan zbog brze mutacije dotičnog virusa. Ali naš laboratorij i četa vrhunskih znanstvenika daje sve od sebe da iznađe učinkovito, sigurno, oralno primjenjivo i cijenom pristupačno cjepivo.
O daljnjem tijeku istraživačkog procesa, bit ćete pravovremeno obaviješteni. Do tad – dva zglobna mirogojčeka rješavaju sva pitanja anksioznosti, paničnih napadaja, depresije i opsesije.

Kafana – Kod dva goluba.





- 15:44 - Komentari (12) - Isprintaj - #