djeva bajna

subota, 24.01.2009.

Kad je vrijeme da počnete razmišljat o osamostaljenju?

Znate kad?

Kad dođete doma u 2 sata iza midnajta i užasnuto shvatite da ste popodne bacili posteljinu u pranje no ne i uzeli novu.. A nova stoji ni manje ni više nego u sobi vaših roditelja.

E onda se nađete u neobranom grojzu...

Imajuć na umu da je gluvo doba noći ter da su vam roditelji još uvijek u vitalnim godinama seksualne activia aktivnosti, progutate gvalju jer vas samo jedna bijela vrata dijele od vječne obilježenosti i urezane the slike u vaš id, ego i superego za vijeke vjekova. Amen.

Onda malo po sobi baltazarski šetate razmišljajuć kako se doviti novonastaloj situaciji.

Ma kud puklo da puklo! Nemrem spavat bez posteljine!

U hodniku lupite nogom u ormar, kao baj eksident, ne bi li dotični shvatili da ste tu, da ste budni jel, pa pripitomili akciju.

Obavite kupaonske radosti i cijelo vrijeme vas jebe vešmašina jer od njenog zvrndanja kurca ne čujete događa li se išta ili, molimtebože, ništa.

Eh..onda lijepo zalegnete pred televiziju i uz Radmilu – majstoricu tarota i astrologžinju na novoj tv čekate da vešmašina odvrti centrifugu jer ćete tek tad u miru i tišini, metodom prisluškivanja vulgaris, moći razaznat bivaju li vam staratelji u koitalnom klinču.

Radmila govori ženi, čita joj iz lap topa njenu tarotnu kartu ličnosti il šta već:

...jaooo, gospođo, vi ste mi uh, huh, ovako, vi ste mi pečeno meso, fino pečeno meso i pečeni krompir i zelena salata, al sve u istom loncu! Ono, malo ste mi previše.. prenapadni.. da.. škorpion, rekli ste, jel? A vaš dragi? Da, da, vidim..on je vaga rekli ste..da..uh..on promijeni mišljenje 6-7 puta dnevno minimum.. da..da..nema tu realizacije za vas dok on ne organizira misli.. Nazovite me poslije emisije gospođo..




OOOOOO dolino suza!

Ubila ženu u pojam.. Al bar joj je dala ideju za sutrašnji ručak..ono, kajaznam..treba gledat pozitivno..

Pas mater, centrifuga fakat traje. I traje.

O živote!

Onda preispitujete svoje svjetonazore i možebitnu malograđanštinu ter neokonzervatizam u sebi jer šta sad, jebiga..pa nisam ni ja nastala od latica ruža..nit su me ptičurine nosale..znamo princip..ključ – brava.. U čemu je onda problem?

Da..znam, glupava sam..pa fala svim svetima da mi ćaća još uvijek stavlja mater u prvi plan ispod sebe..al nekako ne želim biti svjedokom tog krupnog plana.

Srećom ništa nije vječno i svemu dođe kraj, svemu oproštaj pa tako i mojoj centrifugzi..

Opreznim korakom, poput nika praskatona, priljubih se uz vrata, ne čuh ništa te skupih sva muda koja imam i u nadi da su to jedina muda koja ću večeras vidjet, žestoko pokucah njekoliko puta!

Ako su do sad spavali, više nisu.

Ako su do sad izmjenjisali fluide, više ne.

Od šoka..

Zbog mjera predostrožnosti, zažmirila sam na jedno oko, na drugo stavila lijevu ruku, a desnom mlatila po zraku poput sljepice da se ne zapizdim u nešto. Dočepavši se u mraku ormara prema poznatom algoritmu kretanja po dotičnoj sobi, sva presretna izvukla sam šlifer, jastučnicu i plahtu i glavom bez obzira izjurila vanka!

Houli manouli!

Ne ponovilo se!

- 03:04 - Komentari (26) - Isprintaj - #