djeva bajna

srijeda, 10.12.2008.

Teta štafeta

Dugo nisam! Ki u osnovnjaku! Juu!

Uzeh tenkili.

Ahm..

ime:
djeva bajna, ez vi ol nou

nadimak:
u izradi.

da saznam da me neka cura trača, ja bih:
bacila ju na tračnice.

najviše komplimenata dobila sam na račun:
dojčica. obnaženih. izrečeno u koitalnom raspoloženju..i to prije nego li sam legla..a one pri tom nestale u bespuću podruka.

kad se osjećam seksi, odjenem:
maskirnu uniformu.

iznenadit ćete se kad vam kažem da nikada u životu nisam:
ljubila se naopačke.

najbolji ljubavni savjet koji sam dobila glasi:
od ćaće: ćeri, ne daj se zajebavat.

posljednji put sam plakala:
sinoć. zato sam manje pišala.

mislim da je super kad muškarac:
miriši na kokolino.

totalno sam ovisna o:
ljudskoj gluposti.

lijepo je biti u vezi, zato što:
imaš s kim vozit dupli bicikl.

znam da sam zaljubljena:
kad mu pošaljem poruku – bit ćemo rvacki branđelina!

outfit u kojem provodim slobodno vrijeme je:
razvučena majica i trenirka šuplja izmeđ nogu.

nikada ne izlazim iz kuće bez:
glave.

može instant ohladiti kod dečka:
ostaci pečenih jaja za zubima.

moja najlošija osobina:
nestrpljivost.

na sebi najviše volim:
topli poplun.

najčudniji trač koji sam čula o sebi:
da sam prolupala. i da sam trudna. drugo je potvrđena neistina, a za prvo – istraga u tijeku.

moja najgora navika je:
gomilanje šalica ispijenog neskafea po sobi.

kad je u pitanju fizički izgled:
ne češljam se.

prijatelji me stalno zadirkuju zato što sam:
takva.


Nekad baš volim te ispunjavaljke..fino

Ajde tresh..tebe oćem!wink

- 16:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #