djeva bajna

utorak, 02.12.2008.

Kolinje i gola istina o djevibajnoj

U jesen pada lišće.

U zimi padaju svinje.

Pod nož.

Ne mislim na Extreme Makeover alias Pod nož. Makar..kad malo bolje pogledaš, to bi se tak moglo i zvat.. Svinjče ide na niz plastičnih operacija koje će im promijeniti život.. I kao što dotična reklama kaže – promjena je dramatična! Jes bona! Ovu juče smo bome dramatično raskasapili.. Do neprepoznatljivosti! Ni rojena majka ju ne bi mogla identifikovat na onom stolu..

Od malih nožiju prisustvujem čarima kolinja i već bi ju sama mogla prejebat u kocu i sredit stvar, al ipak to ostavljam stručnjacima. Moje je da skuham kafu, natočim rakije, podčkaljim nogom remu kad se svinjče diže, donesem rajnglu za jetrica, nosim uzorak u čika veterinara za trihinelu pa čekam rezu i s ponosom objavljujem – Valja! Kasnije režem špek za čvarke, perem povazdan kvake od maščobe, probam smjesu za kobase i tako to.. Srećom pa se više crijeva za kobasce ne čiste štrikaćim iglama i onim specijalnim valjkostrojem već se fino ode u mesnjic il merkator il di već i fino ih dobiš zapakirana..ko da svinje vidila nisu..pa sam eto tako lišena tog vrlog posla..

Uglavnom ono kaj sam štela reć je da sam se od jada (ljubavnih, a kojih drugih) jučer sirota tak jako nakrkala pečenih jetrica sa češnjakom da sam skivčala kot prasica sljedećih uru vrimena..

A to me podsjetilo na sve žive i nežive stvari koje ja ekšli obožavam jest, a ostali puk se zgražava nad time.. Tako da obično onda prešućujem takve fakte o sebi i glumim da preživljavam isključivo na ananasu, rikoli i tu i tamo tek malo camemberta..ne bih li očuvala svoj image fine mlade hoh urbane koke!

Zato sam sad odlučila reć dosta! Ovo je moj izlazak iz ormara! Vrijeme je da priznam urbi et orbi da sam ja jedna zdrava rumena puca i da predem od gušta kad jedem sljedeće:

Atenšn! Nije za mlađe od 18, za gadljive i ljude slabijeg želuca, srca i štitnjače.


Kako smo s kolinjem započeli, tako ćemo i nastavit jer upravo se tu krije cijela paleta divnih delicija na koje ja otkidam..

1. Mozak. S jajima. Više mozga, manje jajcih. Prefino.njami


2. Divote koje se kuhaju za krvavice, a koje nikad ne dospiju u iste jer ih ja izijem – srce, jezik i lišnica. Nako vruće, izvađene iz kotla, sa malo soli, bez kruha. Mam mi sline počnu cureti.. Inače, za one koji ne znaju, lišnica je mišić svinjčinog ličeka.. Zato ja cijele godine dobro pazim da su mi svinje uvijek vesele i dobro raspoložene, redovito odlazim k njima pa im pričam viceve i svakakve gluparije, a one se smiju i smiju i smiju.. tako vježbaju facijalnu muskulaturu kojom se ja onda u ovim danima besramno gotivim.. njami


Neki iz tog džumbusa for making some krvavice jedu i njuške. Ja ne. To mi je kinky. Al to kuha Balki Bartokomus i naziva ih Bibibapke..pa mu ih onda svake zime Lufthanzom šaljem u Čikage.. Nek se čovjek veseli.


3. Hladetina as žuljica as aspik as pihtija. The rest of glava, uši, rep, nožice, kožice..sve od malog jožice.. Fino se skuva, oladi i onda se 3 dana masti brk.. njami


4. Prezvuršt. Il prešana glava. Znam da nije isti kitas, al ko da i je. Prezvuršt ima svoju obleku u obliku artificijalnog crijeva i dimi se, a glava se samo tlači u onom stroju, obložena kožicama i ne prismrdi dimu. Inače iste điđa miđe i u jednom i drugom..ope neki komadićci meseka, otpadaka, kožica, hrskavica, pačaka, svinjskih trepavica i ostalih žlundri koje se fino mirodijski oplemene, ukuvaju i onda služe samo posebnim gostima. Tzv. VIP gostima. njami


5. Čvarci. Samo oni koje moja Đurđa pravi. Il teta Slavica. One im svu grešnu dušu istisnu i onda postanu šuškave, listićave, hruskave poslastice! Jebo čipi čips! njami


6. Da se malo odmaknemo od kolinja. S jednakom predanošću i strasti otkidam i na, recimo, teleće brizle.. Svrš. Svrš. Svrš! Za neupućene, to je neka žlijezda neđe oko vrata, koja inače služi pitajbogačemu, no njena glavna svrha je ionako da usreći moje nepčane i jezične pupoljke..svakako se može spremat, i z gljivami i vako i nako..ja ju sam prepečem na čistoj svinjskoj masti.. njami


7. Nadalje, nema ničeg boljeg od nedjeljne supice od koski..i to okruglih..goveđih jelte..koje u sebi imaju moždinu..pa kad se juva skuva, kosku na tanjir, moždinu vanka ter raspali s njom po šniti kruva, bijelog. Gore malo solice i idealna uvertira u nedjeljne bakanalije je spremna! Masni osmjeh od uva do uva! njami


8. Kad smo kod nedjeljne juhe, ne smijem zaboravit na svoju najdražu – onu od pilećeg sitniša..ne kovanica.. Pileće nogice, prćak, jetrica, vratek, bubrežić, krijesta sa glave, koja mrkvica mit peršinčić i spremno za grčke bogove! Kako sam ja jedinica (nedajbožerazmažena), tako imam privilegiju jedina gostiti se sa tim eliksirom životne radosti! njami


Eto. Više se ničeg trenutno nemrem sjetit. Bar sam olakšala dušu. I nadam se da ovdje među vama ima bar jedan moj istomišljenik i gurman.

Dobro ajde, ima nešto kaj čak ni ja, vaki kalibar, ne volim..a može se nabrojati na prste jedne ruke. Pilarove.

Fileki, plućaca na kiselo i heljdina kaša.

I to je priti mač to...zubo

A vi?

I mojnete mi se sad tu gadit i bljuvat jer će bit po goloj ritku! Lijepo sam upozorila!

- 15:10 - Komentari (40) - Isprintaj - #